مسئولان ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند

به گزارش دیار میرزا کیهان هاشم‌نیا امروز با صدور حکمی مسئولان و اعضای ستاد برگزاری انتخابات گیلان را منصوب کرد. طبق احکام استاندار گیلان، محمدحسین صبوری معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد انتخابات استان منصوب شد. اسماعیل بیگتن، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری نیز عضو و مسئول کمیته […]

به گزارش دیار میرزا کیهان هاشم‌نیا امروز با صدور حکمی مسئولان و اعضای ستاد برگزاری انتخابات گیلان را منصوب کرد.

طبق احکام استاندار گیلان، محمدحسین صبوری معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

اسماعیل بیگتن، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری نیز عضو و مسئول کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

طهمورث عموپور، عضو و مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان، ایرج عاشوری مدیر کل اداری و مالی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

محمدرضا جلالی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات  و سید ربابه سیدی مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات معرفی شدند.

یوسف گلشن سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

استاندار گیلان در حکم جداگانه‌ای محمد اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت، مسئول ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار گیلان در این احکام جداگانه خطاب به افراد مسئول ستاد انتخابات استان اظهار کرد: امید است با استعانت از خداوند منان و به‌کارگیری تمام امکانات و استفاده از توان مدیران استان در اجرای قوانین انتخابات و برگزاری هرچه بهتر این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز موفق باشید./فارس

Share