بر اساس شنیده ها :

محمد باقر قالیباف نیمه دوم اردیبهشت به گیلان می آید

شنیده های دیارمیرزا حاکی از آن است که دوباره قاسمی کاندیدای شورای شهر شد/یکی از نامزدهای شورای شهر ۲۸۰ میلیون برای کرایه۱۰ روزه ستاد انتخاباتی در میدان صیقلان رشت پرداخت کرده است /قالیباف اواسط اردیبهشت به گیلان می آید .

به گزارش دیار میرزا  شنیده شده جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان مخالفت شدید خود را با حضور لیدرجریان انحرافی در چهارشنبه هفته جاری در قالب سفر استانی رئیس جمهور اعلام کرده است.

*اصولگرایان برای شورای شهر رشت به توافق نهایی برای لیست واحد نرسیده اند و احتمال ارائه لیست ۱۰+۵ شدت گرفته است.timthumb.php

 

*محمدرضا قاسمی به عنوان کاندیدای انتخابات دور چهارم شورا در یکی از روستاهای بخش سنگر شهرستان رشت شرکت کرده است، وی سه دوره عضویت در شورای روستایی را در کارنامه خود داشته است.

 

*در میان حامیان دولت از افرادی چون هاشمی ثمره، مشایی، نیکزاد، صالحی، حاجی بابایی، الهام،حسینی، شیخ الاسلام و دانشجو به عنوان کاندیداهای دولت در انتخابات یازدهم نام می برند.حلقه انحرافی از طرح تعدد کاندیداهای دولت اظهار ناراحتی کرده است.

 

*شنیده شده است یکی از کاندیداهای انتخاباتی در اطراف میدان صیقلان رشت ستاد انتخاباتی را با هزینه ۲۸۰ میلیون تومانی، آنهم فقط برای ۱۰ روز اجاره کرده است.

 

*برخی عکاسان و خبرنگارانی که در سفرهای استانی حضور دارند معتقدند فلسفه مهم دور جدید این سفرها رونمایی از اسفندیار رحیم مشایی است. در حالی که وی هیچ مسوولیت دولتی ندارد در جلسات هیات دولت شرکت می کند، احمدی نژاد با او عکس می گیرد، پرچم از احمدی نژاد تحویل می گیرد، پلاکاردهایی با عکس مشایی چاپ و توزیع می کنند و اگر مردم اجازه دهند می خواهد سخنرانی هم بکند.

 

*گرانی اجاره ستادهای انتخاباتی موجب شده تا تعدادی از کاندیداهای شورای شهر رشت اقدام به طرح ائتلاف از نوع ایجاد ستاد مشترک انتخاباتی نمایند.

 

*شنیده شده که محمدباقر قالیباف نیمه دوم اردیبهشت ماه به استان گیلان سفر می‌کند، قالیباف عضو ائتلاف سه گانه است که مسئولیت ستاد آن در گیلان بر عهده حجت‌الاسلام یاری و سردار امیر گل است./گیلان ما

Share