سومین سفر انتخاباتی :

محسن رضایی یکشنبه ۸ اردیبهشت به گیلان سفر می کند +برنامه ها

به گزارش دیار میرزا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری یکشنبه ۸ اردیبهشت برای سخنرانی در همایشبزرگ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در تالار گلستانو نیز حضور در شهرستانهای انزلی،تالش،ماسال و شاندرمن به گیلان سفر می کند

محسن رضایی به استان های شمالی سفر می کند.

به گزارش دیار میزرامحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه ۶ اردیبهشت به استان گلستان و سپس در روز شنبه به استان مازندران و روز یکشنبه به استان گیلان سفر می کند.
بر پایه این گزارش محسن رضایی صبح جمعه در استان گلستان حضور پیدا کرده و با قشرهای مختلف مردمی در استان دیدار می کند.سخنرانی در جمع مردم گرگان، گنبدکاووس، مینودشت و انبارالوم آق قلا از جمله برنامه های سفر یکروزه محسن رضایی به گلستان است.همچنین در روز شنبه محسن رضایی سفر یک روزه ای به مازندران خواهد داشت.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ضمن سخنرانی در همایشی در شهرستان نکا، دیدارهایی با علمای شرق استان خواهد داشت.در ادامه محسن رضایی با حضور در بین دانشجویان دانشگاه مازندران (بابلسر) به سخنرانی خواهد پرداخت.همچنین دبیر مجمع تشخیص مصلحت در شهرستان قائمشهر در تجمع بزرگ ورزشکاران حضور می یابد.

محسن رضایی در ادامه سفر عصر شنبه برای سخنرانی در شهرستان محمود آباد حضور خواهد یافت.آخرین برنامه رضایی در مازندران در غرب استان انجام خواهد شد.

رییس دفتر ارتباط مردمی محسن رضایی در گیلان از برگزاری حماسه بزرگ راه‌های تحقق حماسه سیاسی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این استان خبر داد.

فیض الله حسینی  با اشاره به به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اهمیت تحقق این شعار با توجه به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد ماه امسال،اظهار کرد: به همین منظور همایشی یک شنبه آینده درشهر‌های غرب استان گیلان باحضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.DSC07642

وی انتخابات آینده را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور دانست و ادامه داد: انتخاب مدیران ارشد و محلی توسط مردم  نقش مهمی در ایجاد بسترهای حماسه اقتصادی دارد به گفته این فعال سیاسی ،مدیران کار آمد وکار آزموده قادر خواهندبود بابرنامه ریزی مشکلات اقتصادی را برطرف و زمینه‌های حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: محسن رضایی باتوجه به تجربه کاری، تخصص و مسوولیت‌های مهمی که درطول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی درکشور داشته، یکی ازچهره‌هایی است که می‌تواند چگونگی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و راههای برون‌رفت از مشکلات امروز کشور ر ا تبیین ونقشه راه آن را ترسیم کند.

وی در ادامه یاد آور شد: محسن رضایی  از آذرماه سال گذشته تاکنون دو سفر رسمی به گیلان داشته و مورد استقبال گروههای مختلف مردمی قرار گرفته است. این بار نیز روز یکشنبه هشتم اردیبهشت به دعوت جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان، هنرمندان و اقشار دیگر مردم گیلان به این استان سفر می‌کند.

این فعال سیاسی در گیلان،بیان داشت: محسن رضایی در این سفر از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات گیلان، برنامه‌‌های خود برای رفع این مشکلات را هم ارائه می‌کند.

حسینی اضافه کرد: محسن رضایی در این سفر ضمن شرکت در همایش بزرگ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در تالار گلستان  و تبیین راهکارهای تحقق شعار سال ازدیگر برنامه‌‌های این سفر است که درساعت ۱۰صبح روز یک شنبه در این تالار برگزار می‌شودهمچنین دیدار با اقشار مختلف مردم به شهرهای ماسال؛ شاندرمن، تالش و انزلی سفر و در میان آنها سخنرانی خواهد کرد./ایلنا

خبرهای مرتبط:

 

گلایه محسن رضایی از خبرسازی های هدفمند درجمع خبرنگاران گیلان

 

پنج شنبه سفر انتخاباتی محسن رضایی به گیلان + برنامه ها

 

تصاویر: سفر قبلی  محسن رضایی به گیلان

 

 

 

 

 

Share