کدام نماینده به استقبال هیات دولت در سفر به گیلان نرفت و چرا؟

به گزارش دیار میرزا پس از حضور هیات دولت در گیلان و برگزاری جلسه در استانداری مشخص شد ١٢ نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه و فرودگاه به استقبال هیات دولت رفتند اما یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسات شرکت نکرد برایمان سوال ایجاد شد […]

به گزارش دیار میرزا پس از حضور هیات دولت در گیلان و برگزاری جلسه در استانداری مشخص شد ١٢ نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه و فرودگاه به استقبال هیات دولت رفتند اما یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسات شرکت نکرد برایمان سوال ایجاد شد که ایشان کجا بودند ؟

1100938-2044728

پس از بررسی خبر نگار دیار میرزا مشخص شد اصلا ایشان به نشانه اعتراض به گیلان و حوزه انتخابیه نیامدند ایشان در آن روز مصاحبه ای با پایگاه خبری الف انجام دادند که خواندنش بی لطف نیست :

به گزارش دیار میرزا به نقل از الف به دنبال فصل جدید سفرهای استانی هیئت دولت، امروز رئیس جمهور و هیئت همراه به استان گیلان سفر کردند و همانند چند سفر قبلی، این سفر نیز با حاشیه هایی همراه بود. در این سفر هم دیگر خبری از آن استقبالهای پرشور گذشته نبود و فعالیتهای تبلیغاتی و انتخاباتی برجسته بود. در این زمینه گفتگویی داشتیم با غلامعلی جعفر زاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی.

وی در این زمینه به الف گفت: بنده به عنوان میزبان به دلایلی در این سفر به استقبال و همراهی هیئت دولت نرفتم، ازجمله؛ عدم تحقق وعده هایی که در سفرهای قبلی داده شده بود و باعث شده انبوهی از مصوبات اجرا نشده در استان داشته باشیم، کما اینکه دیوان محاسبات هم اعلام کرده بالغ بر پنجاه درصد مصوبات سفرهای استانی اجرا نشده و بلاتکلیف مانده. و اکنون دولت پولی هم ندارد که بتواند مصوبات گذشته را تامین اعتبار کند، چه برسد به اجرا کردن مصوبات جدید.13910521000367_PhotoA

جعفرزاده در ادامه افزود: از طرفی دیگر هم زمانی برای اجرای مصوبات نمانده، دولت در یک سال و چند ماه گذشته کجا بوده؟ الان همه سفرها انتخاباتی است، مردم در این مسئله شک ندارند و عدم استقبال در این سفرها هم نشانه این موضوع است، من متاسفم که آقای احمدی نژاد شان و جایگاه ریاست جمهوری را این قدر تنزل داده که دارد از این جایگاه برای معرفی یک کاندیدا استفاده می کند، کاندیدایی که قطعا باید رد صلاحیت شود، کما اینکه برای معاون اولی هم ردصلاحیت شد.

وی همچنین گفت: من متاسفم که دولتی که این همه شعار «مردم مردم» می داد، الان مشکلات مردم برایش هیچ اهمیتی ندارد، و سرگرم کار انتخاباتی و تبلیغاتی شده. جای تاسف دارد که مردم هر روز با گرانی کالاهای ضروری مواجه اند؛ و دولت هیچ توجه ای به این مشکلات ندارد، من متاسفم که دولت به دنبال اجرای مدل روسیه (پوتین-مدودف) در ایران است. و من به این دلایل  هیئت دولت را همراهی نکردم، و امیدوارم دولت هم از عدم حضور مردم درس بگیرد.

نماینده مردم رشت در پایان یادآور شد: مردم را با اتوبوس از شهرستانها برای استقبال آوردند و کلی در این زمینه هزینه کردند، که در این شرایط سخت اقتصادی جای سوال دارد و باید دستگاه های نظارتی در این خرجهای بی مورد ورود پیدا کنند و بررسی انجام دهند؛ من فکر می کنم که دروغ گفتن به مردم هم حد و اندازه دارد و دیگر کافی است، چرا که مردم دیگر ظرفیت دروغ بیشتر از این را ندارند.

Share