فرمانده انتظامی گیلان؛استفاده از روش‌های سنتی هزینه و ریسک بالایی دارد

به گزارش دیار میرزا  سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان با تبریک یاد و خاطره بزرگ معلم اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری(ره )، به خبرنگار شبستان گفت: معلمان در حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت نقش ضروری ایفا می‌کنند.  وی روز معلم را فرصتی مناسب برای قدرشناسی از سنگربانان […]

به گزارش دیار میرزا  سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان با تبریک یاد و خاطره بزرگ معلم اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری(ره )، به خبرنگار شبستان گفت: معلمان در حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت نقش ضروری ایفا می‌کنند.

 وی روز معلم را فرصتی مناسب برای قدرشناسی از سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت دانست و افزود: معلمان، عالمان، متفکران و اندیشمندان در چشمه سار فرهنگ و معنویت شربت گوارا و حیات‌بخش آگاهی، بیداری، علم و دین را بر کام تشنگان حقیقت می‌چشانند و گوهر جانشان را سیراب می‌سازند.

 سردار قائد رحمتی، استاد شهید مرتضی مطهری را مصداق عینی و عملی چنین مردانی دانست و تصریح کرد: این معلم تاریخ مرکب قلم و خونش، دو عامل مهم توسعه علوم و افکار الهی و تقویت نهضت انقلاب اسلامی بود.

 فرمانده انتظامی گیلان، قدرتمندی را در گرو دانایی عنوان و اذعان کرد: دانایی، نفوذ کلام و قدرتمندی آفریده، و پلیس نیز آموزش، پیشرفت علم و توجه بیشتر به رشته‌های تخصصی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

 وی بهره گیری از علم روز را از ماموریت‌های به‌روز ناجا دانست و خاطرنشان کرد: روش‌های سنتی هزینه و ریسک بالایی دارند.

سردار قائد رحمتی ایجاد فضای سالم توأم با امنیت و آرامش را جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و توفیق خدمت‌گذاری در عرصه تعلیم و تربیت و امنیت به مردم را موثر دانست./شبستان

Share