فرمانده انتظامی رشت: امنیت انتخابات رشت تأمین می‌شود

 به گزارش دیارمیرزا رحیم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه پلیس خود را پاسخگوی مناسبی برای تحقق مطالبات مردمی می‌داند، اظهار کرد: پلیس اعتقاد دارد مشارکت حداکثری مردم در مأموریت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بسیج در اجرای این مأموریت‌ها می‌تواند خدمتی ماندگار و مطلوب برای آحاد جامعه […]

 به گزارش دیارمیرزا رحیم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه پلیس خود را پاسخگوی مناسبی برای تحقق مطالبات مردمی می‌داند، اظهار کرد: پلیس اعتقاد دارد مشارکت حداکثری مردم در مأموریت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بسیج در اجرای این مأموریت‌ها می‌تواند خدمتی ماندگار و مطلوب برای آحاد جامعه باشد.خبرگزاری فارس: امنیت انتخابات رشت تأمین می‌شود

وی، ارتقای ضریب امنیت اجتماعی و پیشگیری را اولویت نخست مأموریت پلیس رشت عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف برخورد با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و افیونی، مشروبات الکلی، سارقان، مزاحمان نوامیس مردم و افراد بد پوشش و بدحجاب از دیگر اولویت‌های این نهاد است.

فرمانده انتظامی رشت، تسریع در مراجعات مردمی و تکریم ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن در سطح پاسگاه‌ها و دیگر نواحی مربوطه را از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود برشمرد و بیان داشت: همراهی تمام دستگاه‌های برون سازمانی می‌تواند در ایجاد امنیت نقش‌آفرینی مطلوبی داشته باشد.

شعبانی اذعان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، شوراهای اسلامی شهر و روستا مبنی بر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی از مباحث امنیت اجتماعی از موضوعات بسیار مهمی است که در زمینه چگونگی خودحفاظتی در راستای اقدام‌ها و مأموریت‌های دیگر ما قرار دارد.

فرمانده انتظامی رشت به‌کارگیری تمام این ابزارها را زمینه‌ساز مناسبی برای ارتقای امنیت شهروندان مرکز استان عنوان کرد و از آمادگی پلیس در خلق حماسه ۲۴ خرداد سال جاری و نظم‌بخشی و برقراری امنیت در انتخابات خبر داد.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات دشمن در حوزه‌های مختلف، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و دیگر فشارهای خارجی و… امنیت رویداد مهم و سیاسی انتخابات با قاطعیت و به صورت مطلوب مدیریت می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، بی‌بدیل‌ترین حضور حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی رشت بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۸ مقر فرماندهی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش، ‌کلانتری و پاسگاه است، متذکر شد: از این تعداد شش کلانتری در رشت قرار دارد.

وی به فعالیت هشت مقر و کیوسک ۱۱۰ در سطح رشت اشاره کرد و یادآور شد: مرکز اخبار، اطلاعات و مأموریت‌های ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

به گفته شعبانی، شهروندان می‌توانند، روزهای سه‌شنبه هر هفته از صبح تا عصر با حضور در مقر فرماندهی انتظامی رشت واقع در ضلع شمالی پارک ملت این شهر ملاقات مردمی داشته باشند.

Share