عاشوری:دولت یازدهم نقاط ضعف دولت نهم و دهم را جبران کند

به گزارش دیار میرزا  ناصر عاشوری در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» که با همت حسن تامینی یکی از نمایندگان رشت در مجتمع پذیرایی سیمرغ برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اهمیت حضور مردم برای خلق این حماسه‌ها، اظهار کرد: مردم ایران در گذشته در صحنه‌های مختلف […]

به گزارش دیار میرزا  ناصر عاشوری در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» که با همت حسن تامینی یکی از نمایندگان رشت در مجتمع پذیرایی سیمرغ برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اهمیت حضور مردم برای خلق این حماسه‌ها، اظهار کرد: مردم ایران در گذشته در صحنه‌های مختلف نشان دادند که اهل خلق حماسه هستند و امروز برای مقابله با تحریم‌ها نیز خلق حماسه‌ای دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات این حماسه را رقم می‌زند، افزود: انتظار ما از رئیس جمهور آینده و دولت یازدهم جبران نقاط ضعف و کاستی‌های دولت نهم و دهم و تقویت نقاط قوت آن است.

عاشوری، پرکاری، خدمتگزاری، ساده‌زیستی و … را از جمله نقاط مثبت دولت احمدی‌نژاد خواند و گفت: این موارد در دولت یازدهم نیز باید وجود داشته و تقویت شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها، خاطرنشان کرد: هر شورا یک مجلس کوچک در شهرها و روستاهای کشور است که این امر اهمیت فراوانی دارد و مردم باید در انتخاب نمایندگان خود دقت کنند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری از زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری تاکنون به پشتوانه مردم برگزار شده و مردم برای انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد هزینه سنگینی را متحمل شده‌اند.

عاشوری تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری را نشانه اجرای عدالت و آزادی در کشور دانست و اذعان کرد: هرچند که با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری انتخابات این تعداد از کاندیداها کمتر می‌شوند اما حضور افراد در این عرصه نشان دهنده آزادی در برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر حفظ شأنیت رئیس جمهور، اذعان کرد: پست ریاست جمهوری یک امانت از طرف ملت به دولت است و کسی اجازه ندارد این امانت را خدشه‌دار کند.

این مسئول، بر انتخاب کاندیدای برنامه محور و مقید به اجرای قانون تاکید کرد و گفت: کاندیدای اصلح کسی است که علاوه بر داشتن برنامه دارای کارنامه، عملکرد و شجره‌نامه بوده و در عرصه سیاست به طور پله به پله درجات عالیه را طی کرده باشد.

Share