شکایت ۱۵۰ نماینده از احمدی نژاد به قوه قضائیه

به گزارش دیار میرزا : به دنبال اقدام رئیس جمهور در همراهی با اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در وزارت کشور به هنگام ثبت نام، ۱۵۰ نماینده مجلس در نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. احمدی نژاد، از زمانی که مقابل نظام ایستاد، مرخص شده است! در همین رابطه حقیقت […]

به گزارش دیار میرزا : به دنبال اقدام رئیس جمهور در همراهی با اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در وزارت کشور به هنگام ثبت نام، ۱۵۰ نماینده مجلس در نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

احمدی نژاد، از زمانی که مقابل نظام ایستاد، مرخص شده است!

در همین رابطه حقیقت پور، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور بعد از ۲۴ خرداد ماه به مرخصی همیشگی می‌رود،‌ افزود: رئیس جمهور در زمان ثبت نام مشایی در انتخابات ریاست جمهوری با گفتن این جمله که اکنون در مرخصی هستم، مردم را به سخره گرفت، هرچند وی از زمانی که مقابل نظام ایستاد مرخص شده است.
امیدوارم تا احمدی‌نژاد برای همیشه به مرخصی دائم العمر از کار اجرایی برود و امیدوارم که رفتار انقلابی شورای نگهبان باعث رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی شود.

رئیس جمهور مثل پادشاهان مستبد برای خود جانشین تعیین کرد!

توکلی،نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه آقای رئیس‌جمهور با اقدام روز گذشته خود برخلاف سوگندی که یاد کرده است، رفتاری خلاف قانون داشت، گفت: اگر مجلس در برابر این بدعت‌گذاری موضعگیری نکند و شما به عنوان رئیس‌ مجلس موضعی نگیرید، این بدعت‌گذاری‌ها در تاریخ ایران بد تلقی می‌شود.
رئیس جمهور بر خلاف سوگند خود مثل پادشاهان مستبد برای خود جانشین تعیین کرد و همه قوه مجریه را برای یک فرد خرج کرد.

Share