شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ممتاز کشوری شد

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که با حضور حضرت آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان شورای ممتاز انتخاب شد. […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که با حضور حضرت آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان شورای ممتاز انتخاب شد.

در این همایش پس از بررسی عملکرد دفاتر استان‌ها، از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به دلیل فعالیت چشمگیر و گسترده و همچنین طرح و ایده‌های نو در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۱ به عنوان شورای ممتاز تجلیل شد.

این همایش در تاریخ سوم تا ششم اردیبهشت جاری در جوار مرقد نورانی امام هشتم(ع) برگزار شد.

آیت الله جنتی در بخشی از لوح تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خطاب به حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس این شورا آورده است: بی‌تردید تلاش‌های مخلصانه و بی‌شائبه مدیران و پرسنل خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تمام ارگان‌ها و نهادهای عضو شورا در حصول موفقیت خلق حماسه‌های عظیم مردمی، تحقق افتخارآمیز اهداف الهی نقش مهمی داشته است.

این حماسه و حضور آگاهانه و دشمن‌ستیز را ارج نهاده و از تدابیر اندیشمندانه و تحسین برانگیز حضرت عالی و کسب رتبه ممتاز در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۱ دفاتر استانی قدردانی کرده و مزید توفیقات آن جناب و تمام همکاران گرامی را از بارگاه ربوبی «جلِّ و علی» مسئلت دارم.

Share