سرهنگ محمدخانی:کاربران به ادعاهای کاذب مدیران شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند ا

به گزارش دیار میرزا سرهنگ محمد خانی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: از نگهداری تصاویر و ویدئوهای خصوصی در پروفایل خود پرهیز کنید. وی با تاکید براینکه کاربران به ادعاهای کاذب مدیران شبکه‌های اجتماعی پیرامون […]

به گزارش دیار میرزا سرهنگ محمد خانی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: از نگهداری تصاویر و ویدئوهای خصوصی در پروفایل خود پرهیز کنید.

وی با تاکید براینکه کاربران به ادعاهای کاذب مدیران شبکه‌های اجتماعی پیرامون حفظ حریم خصوصی، اعتماد و اطمینان نکنند، تصریح کرد: فیس بوک جولانگاه مجرمان بسیار زیادی است که با مقاصد مجرمانه به دنبال سودجویی و سوء استفاده از کاربران است.

رئیس پلیس فتا گیلان با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۵ ساله گیلانی، مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و مطالب خلاف واقع به قصد هتک حیثیت علیه وی در فیس بوک، افزود: متهم با سوء استفاده از غفلت شاکی در تنظیمات محرمانگی، عکس‌های شاکی را از پروفایل شخص کپی کرده و و با نسبت دادن مطالب خلاف واقع، دوستان بیشتری را در فیس بوک جذب خود می‎کرد.

سرهنگ محمدخانی ادامه داد: با استفاده از توان علمی و عملی کارشناسان پلیس فتا و پی جویی های فنی و تخصصی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از خیابان‌های شهرستان رشت دستگیر شد.

Share