سرمربی تیم فوتبال ملوان : صاحبان اصلی تیم ، مردم بندرانزلی هستند

به گزارش دیارمیرزا  ، ˈمحمد احمدزادهˈ عصر امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : هیچ شخص یا گروهی ، جز هواداران تیم ملوان بندرانزلی حق ندارد ، مدعی باشد ملوان را حفظ کرده بلکه این مردم هستند که تیم ملوان را حفظ کرده اند . وی با اشاره به گذشت یک […]

به گزارش دیارمیرزا  ، ˈمحمد احمدزادهˈ عصر امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : هیچ شخص یا گروهی ، جز هواداران تیم ملوان بندرانزلی حق ندارد ، مدعی باشد ملوان را حفظ کرده بلکه این مردم هستند که تیم ملوان را حفظ کرده اند .

وی با اشاره به گذشت یک سال سرشار از تجربه افزود : انتظار داریم ملوان مانند سال گذشته اداره نشود که در شروع فصل ادعا کرده ولی وسط فصل ، این تیم را رها کردند .

وی خاطرنشان کرد : مردم بندرانزلی وابستگی مستقیم و بسیاری به تیم ملوان دارند و می بایست این تیم به بهترین شکل حمایت می شد .

احمدزاده در خصوص تاثیر پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان در صبح امروز (پنجشنبه) تصریح کرد : اول باید بگویم دست شما درد نکند ولی حالا چرا .

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان این که حسین هدایتی فقط شش یا هفت درصد تعهداتش را عملی کرده است ، افزود : می توانست این اتفاق در نیم فصل که بازیکنان در شرایط سخت قرار داشتند ، بیفتد ولی روزی برای این کار آمدند که می خواستند فشار را از روی دوش خود بردارند .

وی در ادامه گفت : با این حال این مساله را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با تشویق هواداران خوب مان ، شاهد یک بازی خوب و دیدنی باشیم .

احمدزاده اذعان داشت : بازی با ذوب آهن اصفهان همیشه سخت بوده ولی بازیکنان ما به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم آخرین بازی در بندرانزلی با پیروزی تیم ملوان ، حسن ختام این فصل باشد .

وی خاطرنشان کرد : مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و پژمان نوری محروم و عزت اللهی در اردوی تیم ملی فوتبال است ، با این حال همه ی اعضای تیم برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش می کنند .

سرمربی تیم ملوان متذکر شد : بازیکنان با وجود شرایط روحی موجود در طول فصل ، تمام تلاش شان را کردند که به هیچ عنوان کم نگذارند ولی آن چه که به مشکلات تیم اضافه کرد ، پایین آوردن روحیه ی تیم است .
alt
وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در این بازی که نتیجه ی آن در شرایط تیم حایز اهمیت نیست ، گفت : مایل به این کار هستم ولی با توجه به توهین ها و تهمت هایی که در معرض آن قرار داریم ، می خواهیم با تمام قدرت به میدان برویم که با این توهین ها مواجه نشویم .

احمدزاده در ادامه یادآور شد : من از سال ۱۳۵۴ در همه ی رده ها از بازیکن گرفته تا مربی و سرمربی ، همراه و یار و یاور این تیم بوده ام و این نشود که فردی با کمترین زمان ورود به تشکیلات بیاید به من ˈمحمد احمدزادهˈ درس بدهد .

وی با بیان این که سال ها با کمترین پول و خون دل خوردن ها ، مجموعه ی ملوان را حفظ کرده است ، افزود : روا نیست عده یی بیایند و اتهام بزنند و برخی همکاران خودم نیز پشت این جریان باشند .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد : در این مدت ، من سکوت کردم به انتظار این که ملوانی هایی که پشت تیم بوده اند ، بهترین داوران هستند .

Share