فرمانده سپاه قدس گیلان

سردار هامون محمدی :با حماسه سیاسی هیمنه استکبار را خواهیم شکست

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بار دیگر با حماسه سیاسی در انتخابات، هیمنه استکبار را خواهیم شکست. به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، سردار هامون محمدی امروز در چهارمین مجمع بسیج استانی سپاه قدس گیلان که با محوریت حماسه سیاسی_حضور جهادی در دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، گفت: در جنگی […]

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بار دیگر با حماسه سیاسی در انتخابات، هیمنه استکبار را خواهیم شکست.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، سردار هامون محمدی امروز در چهارمین مجمع بسیج استانی سپاه قدس گیلان که با محوریت حماسه سیاسی_حضور جهادی در دانشگاه آزاد رشت برگزار شد، گفت: در جنگی که هشت سال طول کشید؛ دشمن تمام توان خود را به کار برد که اجازه ندهد نظام ما و کشور ما الگو باشد.

وی افزود: از این که دشمن از هیچ چیز برای جنگ و شکست ما دریغ نکرد بیانگر این است که ضربات کاری از ما خورده بود که با تمام تلاش های خود نتوانست به هدفش برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ما تکلیف بزرگی در پیش داریم و ما در خلق حماسی قادریم تمام توان خود را به صحنه بکشیم، همچنان که در جنگ تحمیلی نتوانستند کاری انجام دهند و بزرگترین سیلی تاریخ را خوردند؛ این بار نیز در حماسه سیاسی هیمنه استکبار را خواهیم شکست.

محمدی افزود: ما در جنگ تحمیلی نقاط ضعف و قوت خود و دشمن را شناسایی کردیم و باید از پتانسیل های موجود در محیط های سیاسی، علمی و آموزشی استفاده کنیم.

وی گفت: دشمن بنا دارد مقاومت ما را در دفاع از آرمان هایمان بشکند، ما باید از پیچ حساس تاریخی عبور کنیم و دشمن را به زانو درآوریم هر چند که بارها و بارها این کار را کرده ایم.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: باردیگر با توانمندی های خود در حماسه سیاسی و با شرکت در انتخابات حماسه دیگری را خلق کنیم.

در ادامه این مراسم از مجموع ۱۷ قشر درگیلان پنج قشر منتخب از قبیل مجمع روحانیون و طلاب، مجمع بسیج اساتید، مجمع بسیج دانشجویی، سرگزوه حلقه صالحین و مجمع بسیج جامعه زنان گزارش کوتاهی از عملکرد خود جهت خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری ارائه دادند.

Share