سخنرانی جنجالی حسن روحانی در دانشگاه آزاد کرج +عکس

به گزارش دیارمیرزا حسن روحانی گفت : حالا که معلوم نیست هاشمی بیاید یا نه ، چرا مخالفانش دست و پای خود را گم کرده و نگران آمدن وی هستند؛ باید بدانید که با این حرفها و شلوغ کردنها حماسه سیاسی رخ نخواهد داد. به گزارش گروه استانی«تیتریک»؛ کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری در جلسه […]

به گزارش دیارمیرزا حسن روحانی گفت : حالا که معلوم نیست هاشمی بیاید یا نه ، چرا مخالفانش دست و پای خود را گم کرده و نگران آمدن وی هستند؛ باید بدانید که با این حرفها و شلوغ کردنها حماسه سیاسی رخ نخواهد داد.

به گزارش گروه استانی«تیتریک»؛ کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری در جلسه سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد که از سوی بسیج دانشجویی برگزار شد در جواب سوال یکی از دانشجویان در خصوص شهادت شهید بابایی در زمان فرماندهی ستاد پدافند هوایی توسط روحانی با بیان این مطلب افزود : همان اندازه که من در آن زمان فرمانده بودم شهید بابایی و شهید ستاری هم نقش مسئولیتی داشتند.

وی در ادامه با اظهار اینکه شهادت آنان چه ربطی به فرمانده بودن من در ستاد داشت گفت : وقتی که شهید بابایی از مأموریت خود بر میگشت یک بسیجی که پشت توپ ۲۳ که متعلق به واحد بود نشسته و به خیال اینکه هواپیمای دشمن است ، پای خود را روی ماشه میگذارد و آن را به رگبار میبندد که یکی از این تیرها به هواپیمای اف ۵ شهید بابایی اصابت میکند.
حسن روحانی در ادامه اظهارات خود گفت : اینهمه نگرانی برای ورود هاشمی به عرصه انتخابات برای چیست ، نکند مخالفان میترسند هاشمی رأی بالا بیاورد؟

کاندیدای احتمالی دوره یازدهم ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد افزود : حالا که معلوم نیست هاشمی بیاید یا نه ، چرا مخالفانش دست و پای خود را گم کرده و نگران آمدن وی هستند؛ باید بدانید که با این حرفها و شلوغ کردنها حماسه سیاسی رخ نخواهد داد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسید در مورد کسانی که در جریان فتنه دارای رفتار و موضعی سوال برانگیز بوده و امروز دم از ورود به عرصه انتخابات را میزنند چه نظری دارید گفت : ۴ سال است که فتنه ، فتنه میکنند و خیلی چیزها است که مردم نمیدانند و اگر زمان آن برسد همه را بازگو خواهیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : ۴ سال است که آنوری شنیدید ، یکبار هم اینوری بشنوید ، ناراحتی ندارد.

روحانی با بیان اینکه فضای امنیتی کشور به نفع کسی نیست گفت: نباید به شأن بزرگان توهین شود و طرح آن هم به نفع کسی نیست ، زمانش که فرا برسد همه چیز روشن خواهد شد ولی بدانید طرح توطئه فتنه از روز قبل از انتخابات آغاز شده بود و از این جهت مطرح نشد که بعضی ها ترسیدند رأی مورد نظر کسب نشود.
وی در جواب پرسش دانشجوی دیگری مبنی بر وجود بد اخلاقی در کاندیداها گفت : این بداخلاقی ها از مناظره تلویزیونی شروع شد و همان زمان باید جلوی آن می ایستادید و مقصر این امر صدا و سیما است که در مقابل تهمت زدن ها و دروغگویی ها کاری نکرد تا امروز این قضیه ادامه پیدا کند.

روحانی ادامه داد: شاید میترسیدند اگر این دروغ ها بر ملا شود کاندیدای مورد نظرشان در انتخابات شکست بخورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص جهت گیری سیاسی خود اظهار داشت : من در کل همیشه انسان اعتدال گرایی بوده ام و در رابطه های کاری نیز به این نکته توجه داشته ام به نحوی که از اول زندگی سیاسی خود با افراطیون کار نمیکردم و مشکل داشتم .

روحانی افزود : رابطه من با اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل در کار ادامه خواهد داشت و اعضای کابینه خود را از میان افراد کارشناس و متخصصی که اعتدال دارند برخواهم گزید تا از افراد دلسوز و مفید با هر جناحی که هستند بتوانیم به بهره برداری مفید برسیم .

وی ادامه داد: ما با هرکشوری که منافع ما را تأمین کند رابطه برقرار خواهیم کرد زیرا نه با کسی عهد اخوت بسته و نه با کسی دشمنی داریم و اگر اختلافی وجود داشته باشد از سوی دشمنان است که به ما تجاوز کرده اند.

روحانی گفت : ما از اول هم با آمریکایی ها دشمنی نداشتیم بخصوص در اوایل انقلاب و این آنها بودند که دشمنی را شروع کردند و اگر آنان دشمنی خود را قطع کنند و به مد نظر قرار دادن مصالح برابر با ایران محترمانه مذاکرات را انجام دهند ما هم مشکلی نخواهیم داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود گفت : من مدت زیادی را با هاشمی رفسنجانی کار کرده و سالهای زیادی را با وی به سر برده ام و فکر میکنم از نظر فکری قرابت زیادی با وی دارم./تیتریک

Share