رییس پلیس گیلان:مشارکت بستر ساز امنیت در جامعه است

به گزارش دیارمیرزا ، سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده نیروی انتظامی گیلان در جمع رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها بر تلاش بیشتر جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به عنوان دو فعالیت بزرگ فرهنگی در جامعه، بحث امنیت […]

به گزارش دیارمیرزا ، سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده نیروی انتظامی گیلان در جمع رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها بر تلاش بیشتر جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به عنوان دو فعالیت بزرگ فرهنگی در جامعه، بحث امنیت از جایگاه خاصی برخوردار است.


وی ارتقای الگوی رفتار برای بهبود کار را یکی از تحقق‌های مقام عظمای ولایت عنوان و اذعان کرد: ارتقای الگوی رفتاری مجریان، عدالت را بیش از پیش در جامعه ارتقاء می‌دهد.
سردار قائد رحمتی، حفظ ظاهر، کردار و رفتار، ارتقاء معلومات، تلاش در انجام وظایف و تفهیم خواسته را از وظایف پلیس اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها نظارت بیشتری برای تحقق جامعه‌ای سالم‌تر از گذشته در جامعه داشته باشند.
فرمانده انتظامی گیلان، مشارکت را بستر ساز امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد: تحقق امنیت در جامعه بدون مشارکت مردمی موثر نیست.
وی با اعلام آمادگی پلیس برای تعامل و ارتباط بیشتر با سازمان‌ها و ادارات برون سازمانی، خاطرنشان کرد: مشارکت با سازمان‌ها و ادارات امنیت بهتر در جامعه را حاکم می کند.

Share