رونمایی پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی

پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی امروز با حضور سردار نقدی افتتاح شد. به گزارش دیارمیرزا  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، سردار نقدی ظهر امروز در حاشیه مراسم چهارمین مجمع عالی نخبگان سپاه قدس گیلان در دانشگاه آزاد رشت، پایگاه اطلاع رسانی رسمی قرارگاه جهادی شهید میرزاکوچک جنگلی را افتتاح کرد. علی […]

پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی امروز با حضور سردار نقدی افتتاح شد.

به گزارش دیارمیرزا  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، سردار نقدی ظهر امروز در حاشیه مراسم چهارمین مجمع عالی نخبگان سپاه قدس گیلان در دانشگاه آزاد رشت، پایگاه اطلاع رسانی رسمی قرارگاه جهادی شهید میرزاکوچک جنگلی را افتتاح کرد.

علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، هدف از افتتاح سایت را شناسایی و جذب نیروهای جهادی علاقه مند عنوان کرد و گفت: یکی از فعالیت های این قرارگاه جذب و شناسایی نیروهای جهادی علاقه مند می باشد که جوانان و دانشجویان با حضور در این قرار گاه با گفتمان انقلاب اسلامی که همان رسیدگی به مناطق محروم می باشد، آشنا خواهند شد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی بیان کرد: اهمیت کار این قرار گاه، شرح وظایف، اهداف، کارگروه ها، برنامه های پنج ساله و دیگر برنامه های این سایت بزودی بروز رسانی خواهد شد و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگروه ها و فعالیت های دیگر می توانند به آدرس www.nehzatejahad.irمراجعه کنند.

Share