دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان با نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی

به گزارش دیار میرزا   مهندس خسته‌بند نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمرانی مجلس با مهندس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان در دفتر مرکزی    جهاددانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد مهندس خسته‌بند نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از این نشست را تجدید دیدار با مهندس عالم و […]

به گزارش دیار میرزا   مهندس خسته‌بند نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمرانی مجلس با

مهندس عالم رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان در دفتر مرکزی    جهاددانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد

مهندس خسته‌بند نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از این نشست را تجدید دیدار با مهندس عالم و تبریک شروع کار در سال جدید و مشورت‌هایی در ارتباط با آینده‌ی دانشگاه علمی کاربردی چه در سطح استان و شهرستان دانست و اینکه می‌تواند چه کمک‌هایی را برای توسعه‌ی کلان کمی و کیفی دانشگاه علمی کاربردی در استان و شهرستان کند.

مهندس خسته‌بند در ادامه گفت: با توجه به سوابق آقای مهندس عالم در دانشگاه گیلان و ارتباطات و تعامل خوب و مثبت وی با نمایندگان استان و مسئولان استانی و نیروهای اصولگرا که وی را قبول دارند، این تعامل را بسیار مثمرثمر خواند که می‌تواند روی اهداف جهاد اثرات مثبت و سازنده‌ای داشته باشد.

خسته‌بند افزود: بنده این توفیق نصیبم شد که از مشورت‌ها و بیانات مهندس عالم استفاده کرده تا از ظرفیت‌های وی و همکاران ایشان در جهاددانشگاهی استان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه بنده خود را از بدنه‌ی جهاد و دانشگاه می‌دانم، افزود: هرچه در محیط دانشگاه کمک کنیم با اینکه ممکن است در دراز مدت جواب دهد جزو وظایف ما هست که خدمتی ماندگار خواهد بود.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس افزود: توسعه‌ی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه‌ی انزلی یکی از اهداف بزرگ ماست، چراکه شهرستان انزلی شهرستانی دانشگاهی است که بیش از ۱۲ هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و مرکز علمی کاربردی انزلی جزو دانشگاههای موفق این شهر بوده که می‌تواند توسعه‌ی کمی و کیفی خوبی علی‌الخصوص در بخش بین‌الملل داشته باشد.

مهندس خسته‌بند با بیان اینکه ضرورت دارد مرکز علمی کاربردی انزلی با کمک نمایندگان و استان بتواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد، افزود: مرکز انزلی می‌تواند با دریافت مجوز دانشگاه بین‌المللی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و با جذب دانشجو ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور درآمدزایی خوب برای توسعه و ساخت و سازهای خود داشته باشد که این امر می‌تواند توسعه‌ی همه جانبه‌ی این مرکز را در استان بوجود آورد.

مهندس خسته‌بند ادامه داد: امروز با توجه به وجود ۲ قطعه زمین که توسط خود جهاددانشگاهی گیلان و با همکاری مسئولین شهرستان خریداری شده است. می‌توان با گرفتن مجوز دانشگاه بین‌المللی و جذب دانشجو به سرعت شاهد پیشرفت چشمگیر این مرکز باشیم و انشاء ا… با گرفتن این مجوز توسط مهندس عالم این امر به وقوع می‌پیوندد.

خسته‌بند با بیان اینکه هرچه که از دستم برمی‌آید در خدمت مهندس عالم و مجموعه‌ی جهاد گیلان خواهم بود، افزود: چون انزلی یک شهرستان دانشگاهی است و پتانسیل دانشگاهی با وجود مهندس عالم، که با مدیریت خوبی که در ایشان سراغ دارم، بالا می‌رود، فرصت خوبی ست که بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های ایشان در استان استفاده کنیم.

Share