احمدی‌نژاد در جمع مردم رشت + حاشیه ها و عکس

اختصاصی دیار میرزا محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری دقایقی پیش به همراه ۱۶ عضو هیئت دولت وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.رییس جمهوری در حال حاضر در حال افتتاح ترمینال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت و برج مراقبت این فرودگاه هستند

اختصاصی دیار میرزا  محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری دقایقی پیش  به همراه ۱۶ عضو هیئت دولت وارد  فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

رییس جمهوری  در حال حاضر در حال افتتاح ترمینال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت و برج مراقبت این فرودگاه هستند1100895-2044305

به گزارش دیار میرزا  سخنرانی در اجتماع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت، حضور در نشست صمیمی با جوانان استان، کارگروه‌ها و هیئت دولت از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به گیلان است.

۱۶ عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان‌های مختلف گیلان شرکت می‌کنند و روند پیشرفت مصوبات دوره‌های گذشته، کمبودها و راه‌های سرعت بخشیدن به انجام مصوبات در شهرستان‌ها با حضور وزرا بررسی می‌شود.

بررسی مصوبات دوره‌های گذشته، برطرف کردن موانع و مشکلات آنها و تصویب مصوبات مورد نیاز استان محور اصلی چهارمین دور از سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان است.

تشکیل کارگروه‌های کشاورزی و معدن و استفاده بهینه از منابع استانی به منظور ایجاد اشتغال و تولید از دیگر اهداف سفر هیئت دولت به گیلان است.

احمدی‌نژاد ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برای دیدار با مردم استان حضور می‌یابد.

محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به گیلان مورد استقبال مقام‌های استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از سفر به گیلان اظهار کرد: بار دیگر خداوند این توفیق را نصیب بنده کرد که به گیلان سفر کنم.

احمدی‌نژاد مردم گیلان را مظهر نشاط، امید و پیشرفت ملت ایران خواند و افزود: گیلان دیار مردمان خستگی ناپذیر است و بزرگانی را در دامن خود تربیت کرده است.

وی گیلان را دیار کار، تولید، محبت و اخلاق خواند و افزود: در سفر دور چهارم عرض ارادت به مردم گیلان دارم و وزرا در شهرستان‌ها سلام دولت را به مردم می‌رسانند.

رئیس جمهور با بیان وزرا فعالیت‌های دولت در هر شهرستان را جمع‌بندی می‌کنند، تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در این سفر افتتاح می‌شود.

وی بررسی روند کشاورزی گیلان را از جمله برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: همایش حماسه حضور جوانان در استان برگزار می‌شود.

احمدی‌نژاد بررسی مصوبات سه دوره گذشته و پیشنهادهای جدید را از جمله برنامه‌های هیئت دولت در سفر چهارم به گیلان عنوان کرد.

*همراهی مشایی در سفر احمدی‌نژاد به گیلان

به گزارش فارس، عاطفه کریمی فرزند جانباز رضا کریمی به رئیس جمهور خیر مقدم گفت.

مشایی احمدی‌نژاد را در سفر چهارم همراهی می‌کند.

حدود ۲۰۰ نفر از احمدی‌نژاد در فرودگاه سردار جنگل رشت استقبال کردند.

 

محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم استان در ورزشگاه عضدی رشت اظهار کرد:

خدا را سپاسگزارم که در بهترین روز از سال در میلاد حضرت فاطمه (س)توفیق دیدار مردم مومن و انقلابی و شجاع و دوست‌داشتنی را عنابت فرمود.

وی افزود: سرزمین گیلان مهد دلیران، شیر زنان، پناهگاه مومنان و مجاهدان و فرزندان پیامبر و آل پیامبر، با مردمانی سخت‌کوش و مهربان است.

رئیس جمهور روحیه مردم گیلان را انقلابی و شکست‌ناپذیر خواند و افزود: گیلان سرزمینی است که در دامن خود ادیبان، عارفان، شجاعان و مجاهدان فراوانی را تربیت کرد و به ملت ایران تقدیم کرد و نقش گیلان در صیانت از استقلال ایران و مقابله با استعمارگران و اشغالگران برجسته و پرافتخار است.

وی ادامه داد: امروز پسران با لباس میرزا کوچک و دختران با لباس شرافت و محلی در ورزشگاه عضدی رشت حضور دارند.

احمدی‌نژاد میرزا کوچک را نماد ایمان و ایستادگی و سرافرازی ملت ایران خواند و گفت: مردم گیلان، مردمانی هستند که وجودشان همواره برای ایران سرشار از منافع بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بخش عظیمی از تولید کشور توسط مردم گیلان تامین و فراهم می‌شود، اذعان کرد: مردم گیلان موجب افتخار برای ملت ایران هستند.

رئیس جمهور، در پاسخ به ابراز احساسات مردم، تصریح کرد: بنده خادم شما هستم که از صبح زود در خیابان‌ها بودید و خسته نشدید.

وی با بیان اینکه حرف‌ها را در جلسه دولت خواهید شنید، خاطرنشان کرد: امروز زیباترین و بهترین روز از سال و روز تولد دختر پیامبر و یگانه هستی حضرت فاطمه (س) است.

احمدی‌نژاد، حضرت زهرا را بزرگ‌ترین هدیه خدا به بشریت خواند و عنوان کرد: حضرت زهرا الگوی کامل و برجسته است که هر لحظه از عمر کوتاه ایشان یک درس، تاریخ و علامت راهنما و پرچم برافراشته توحید و عزت و عدالت و تبعیت از ولایت است.

وی افزود: حضرت زهرا یگانه‌ای است که خدای متعال خلق عالم را به واسطه خلق او می‌داند و خطاب به پیامبر (ص) می‌فرماید که اگر تو نبودی عالم را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود تو را و اگر زهرا نبود شما را خلق نمی‌کردم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمام پیام پیامبران، زیبایی هستی و فطری انسان‌ها و سعادت نهایی است که باید در جهان اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: امام مهدی(عج) انسان کامل است و همه عالم حول امام در جریان است و امام می‌فرماید در حوادث انسان‌ها به ما پناه می‌آورند و ما به مادرمان حضرت زهرا پناه می‌بریم.

وی افزود: آفرین بر زنان و مادرانی که روز آنها مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) است و روز زن را باید مردها جشن بگیرند و خوشحال باشند که خداوند چنین موجود لطیفی را به آنها عنایت کرده است.

رئیس جمهور، زنان را کانون کمال مردان و نقطه اتکای آنها دانست و این روز  را تبریک گفت.

وی افزود: خطاب به حضرت زهرا (س) می‌گویم که ای عزیز پیامبر و هستی گرچه در دوره کوتاهی که بودی قدرت ناشناخته ماندی و تو را آزرده خاطر کردند و آسیب زدند و فرزندت را از بین بردند و اینجا گیلان است و ۱۴۰۰ سال این زنان و مردان هر روز و این روز را جشن می‌گیرند و خواسته‌های خود را به تو عرضه می‌کنند و دل‌های آنها سرشار از عشق به توست و ملت ایران عهدی که با تو بسته، ایستاده است.

احمدی‌نژاد درباره سازندگی ایران گفت: امروز ما در ادامه تاریخ پرفراز و نشیب و پر افتخار حامل دو ماموریت الهی هستیم که نخست، ساختن ایران  یعنی آبادانی همه کشور و توزیع فرصت‌ها و امکان شکوفایی استعدادها در همه نقاط ایران است.

وی، با تصریح بر اینکه ایران ساخته شود شایسته ملت ایران است، اذعان کرد: برافراشته شدن پرچم توحید و عدالت در جهان ماموریت دوم است.

رئیس جمهور افزود: ملت ایران همواره صلح‌طلب بوده است و ما امنیت و صلح را برای همه ملت‌های دنیا خواسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تمام سنت‌های ما عادلانه و الهی و صلح‌جویانه برای همه است، اذعان کرد: آداب و رسوم ایرانی به گونه‌ای است که همه ملت‌های عالم می‌توانند از آن تبعیت کنند و آداب ایرانی بر آمده از توحید و انسانیت و پاک است و هر جا که عرضه شود از آن استقبال می‌کنند.

محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید عضدی رشت با اشاره به مسایل منطقه‌ای، اظهار کرد: مستکبران و استعمارگران ۴۰۰ سال دنیا را غارت کردند و امروز نیز غارت می‌کنند، اما در مسیر سلطه‌گری دچار مشکل و بن‌بست شدند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که به ملت وارد کردند به خودشان برگشت و امروز دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی هستند، ادامه داد: مستکبران می‌خواهند منطقه ما را ناامن کنند و در بین ملت‌هایی که دچار پیشرفت هستند، جنگ و درگیری‌های قومی و مذهبی ایجاد کنند.

رئیس جمهور افزود: آنها به دست انسان‌های خودخواه می‌خواهند کاری کنند که دنیا دوباره خراب شده و برای بازسازی نیازمند آنها شوند.

وی با بیان اینکه آنها در شرق آسیا می‌خواهند جنگ درست کنند که جلوی پیشرفت کشورها را بگیرند و ثروت آنها را غارت کنند، اذعان کرد: آنها می‌خواهند با پول نفت و اسلحه‌های آن‌چنانی مردم‌کشی و مسلمان‌کشی راه بیندازند و ما را تضعیف کنند تا دوباره مسلط شوند و مشکلات خودشان را حل کنند.

احمدی‌نژاد خطاب به مستکبران گفت: دست بردارید این همه توطئه کردید به کجا رسیدید و پرونده‌هایتان سیاه شده است، ملت ایران بیدار و هوشیار ایستاده و هوشمندانه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند، برگردید و به عدالت و صلح تن دهید و اگر نپذیرید دست قدرت ملت‌ها شما را از منطقه ریشه‌کن خواهد کرد.

وی به برپایی جشن نوروز اشاره کرد و یادآور شد: نوروز آغاز بهار زیباست که کشورها رای دادند تا جشن نوروز جهانی است و همه ملت‌ها جشن بگیرند و ۴۲ کشور روز اول فروردین را تعطیل اعلام کردند که هر سال به آن اضافه می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه کشورهای مختلف سنت نوروز را پاک و آسمانی می‌پذیرند، اذعان کرد: ما باید پرچم توحید و عدالت را در جهان برافراشته نگه داریم، فشارها به خاطر پیشرفت و پرچمداری ماست.

وی بهانه هسته‌ای را بزرگ‌ترین دروغ استکبار جهانی دانست و متذکر شد: امروز آنها به بهانه هسته‌ای، فشارهای اقتصادی برای توقف حرکت ملت ایران وارد می‌کنند و عده‌ای نیز در داخل با آنها همراهی کرده و خیال می‌کنند با این تحرکات و آسیب زدن به بازار می‌توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: آنها برای اینکه فقیر و محروم نیستیم و ماهواره می‌فرستیم، ناراحت هستند و اینکه می‌بینند روزانه ده‌ها پروژه در کشور افتتاح می‌شود و دستاوردهای تحقیقاتی حاصل می‌شود، ناراحت هستند و بهانه‌سازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز با فشارهای هسته‌ای می‌خواهند ملت ما را متوقف کنند، افزود: آنها خیال کردند با این تحرکات می‌توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند و نصیحت می‌کنم که دیگر بس است، این یک ملت است و قبل از شما ده‌ها قوم اراده کردند جلوی ملت ایران را بگیرند و از بین ببرند و بداخلاقی کردند، اما ملت ایران باقی ماند و دشمنان و بدخواهان در تاریخ دفن شدند.

رئیس جمهور ادامه داد: دست بردارید و در کنار ملت ایران قرار بگیرید، ملت ایران با مشکلات متوقف نمی‌شود و زمستان کارشکنی‌ها خواهد رفت و روسیاهی برای بدخواهان باقی می‌ماند.

حاشیه ها :

آیت الله قربانی به همراه استاندار از رییس جمهور استقبال کرد

آیت الله قربانی با بالا رفتن از پله های هواپیما با  مشایی و رییس جمهور مصافحه نمود و از ایشان جهت ورود به گیلان دعوت نمود

بسیاری از مسئولین و مدیران استان در فرودگاه جهت عرض خیر مقدم حضور دارند

چند تن از نمایندگان مجلس  از جمله آقایان خصوصی ، ندیمی نیز در فرودگاه دیده شده اند

آخرین اخباری که از سطح شهر داریم مرد زیادی در میدان شهرداری منتظر حضور رییس جمهور هستند

فرزند یکی از جانبازان  آزاده  آقای کریمی  به رییس جمهور خیر مقدم گفتند

فرماندهان سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی  و نیروی دریای منطقه چهارم دریایی در فرودگاه حضور داشتند

جمعیتی حدود ۱۰۰ نفری در جلوی فودگاه منتظر حضور رییس جمهور بودند

ندیمی نماینده لاهیجان به همراه دکتر عباسی سرپرست وزارت تعاون و رفاه و امور اجتماعی زودتر از رییس جمهور با یک هواپیمای جداگانه وارد فرودگاه رشت شدند

بیشترین جمیعت استقبال کننده از محمود احمدی نژاد در شهرداری رشت بود
مسیر فرودگاه تا ورزشگاه عضدی رشت  حدود سه ساعت و نیم طول کشید
حمیعت داخل ورزشگاهحدود ۵۰۰۰ نفر بود
خیلی از حاضرن در ورشگاه به وضیعت کشاورزی ، بیکاری و مسکن مهر گیلان اعتراض داشتند
خیلی از جوانان اطراف ماشین مشایی علیه او شعار میدادن

و…

ahmadinejad

 

سخنرانی احمدی نژاد در ورزشگاه عضدی رشت + گزارش تصویری

IMG_7969

 

 

Share