دو کاندیدای در اولین روز با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام می کنند+ عکس

سعیدی‌کیا: ساعت ۹:۳۰ صبح در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم محمد سعیدی‌کیا داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری  تسنیم اظهار داشت: فردا سه‌شنبه در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد انتخابات کشور حاضر می‌شوم و  آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام می‌کنم. وی ادامه […]

سعیدی‌کیا: ساعت ۹:۳۰ صبح در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم

محمد سعیدی‌کیا داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری 13920213172918315467493

تسنیم اظهار داشت: فردا سه‌شنبه در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد انتخابات کشور حاضر می‌شوم و  آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: اخلاق بنده این است که یا وارد کاری نمی‌شوم و یا اگر وارد شدم، کنار نمی‌کشم و به دنبال انجام وظیفه هستم.

به گزارش تسنیم، سعیدی‌کیا فردا بعد از ثبت‌نام به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان ساعت ۱۱ به دانشگاه الزهرا(س) می‌رود و در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

وی پس از این برنامه در ساعت ۱۳:۳۰ در دانشگاه علامه طباطبایی حاضر خواهد شد و ضمن سخنرانی، به سوالات دانشجویان این دانشگاه نیز پاسخ می‌دهد.

حسن روحانی  ۱۱ صبح ثبت‌نام می‌کند

13920216193017183485563به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری فردا سه‌شنبه در ساعت ۱۱ صبح در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در ستاد انتخابات کشور رسماً برای حضور در انتخابات، ثبت‌نام می‌کند.

روحانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفته بود: در مورد ائتلاف با عارف، جهانگیری و مهرعلیزاده صحبتی با وی نشده است و به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا می‌کند.

وی در حاشیه جمع خبرنگاران نیز در خصوص احتمال کاندیداتوری هاشمی نیز گفت: اگرچه احتمال کاندیداتوری هاشمی در چند روز اخیر مطرح شده اما کماکان معتقدم که وی در انتخابات کاندیدا نمی‌شود.

 

Share