بر اساس شنيده ها :

دکتر باقری بعنوان رابط ستاد مردمی دکتر جلیلی در گیلان انتخاب شد

به گزارش دیارمیرزا:بر اساس شنیده ها ، “دکتر محمدحسین باقری” به این سمت برگزیده شده اند. البته هنوز این انتخاب قطعی نیست، اما به احتمال زیاد ایشان به عنوان رابط ستادهای مردمی دکتر جلیلی در گیلان مشغول به فعالیت شوند.

به گزارش دیارمیرزا وبه نقل از وبلاگ ستاد مردمی دکتر جلیلی در گیلان، اخبار رسیده در چند روز اخیر حاکی از آن است که به احتمال زیاد، رابط ستاد مردمی دکتر جلیلی در گیلان از سوی ستاد حیات طیبه مشخص شده است.images٢٢

طبق این اخبار، “دکتر محمدحسین باقری” به این سمت برگزیده شده اند. البته هنوز این انتخاب قطعی نیست، اما به احتمال زیاد ایشان به عنوان رابط ستادهای مردمی دکتر جلیلی در گیلان مشغول به فعالیت شوند.

دکتر محمد حسین باقری، دارای دکترای علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی بوده و نزدیک به یک دهه است که به عنوان هیئت علمی، در دانشگاه آزاد اسلامی رشت مشغول به تدریس هستند. از ایشان تألیفات مختلفی منتشر شده که مهمترین آنها “جایگاه مجلس شورای اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام” ، “فانوسها همه خاموش ” (در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در گیلان) و مقاله “تربیت سیاسی، حلقه گمشده آرمانگرایی” است.

گفتنی ست دکتر باقری از فعالان اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بوده که در تهران، با دفتر مطالعات فرهنگی انقلاب اسلامی (به مدیریت وحید جلیلی، برادر دکتر سعید جلیلی) همکاری داشته و در راه اندازی مجله “راه” نقش بسزایی ایفا نموده اند.

در هر صورت، با قطعی شدن انتخاب رابط ستادهای مردمی استان گیلان با ستاد حیات طیبه، فرد مدنظر بطور رسمی اعلام شده و به زودی، اولین جلسه ستادهای گیلان با حضور ایشان برگزار می شود.

Share