دعوت تعدادی از هیات های مذهبی رشت از دکتر جلیلی

به گزارش دیارمیرزا : جمعی از هیات های مذهبی رشت از دکتر جلیلی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند. به گزارش دیارمیرزا به نقل از ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی جمعی از اعضاء هیت های مذهبی شهرستان رشت در بیانیه ای از حضور دکتر جلیلی در انتخابات حمایت کردند. متن […]

به گزارش دیارمیرزا : جمعی از هیات های مذهبی رشت از دکتر جلیلی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی جمعی از اعضاء هیت های مذهبی شهرستان رشت در بیانیه ای از حضور دکتر جلیلی در انتخابات حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و أَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

در مطلع کلام وظیفه خویش میدانیم که تاکید کنیم آنچه که سبب شد که دست به قلم برده و مکنونات قلبی و آرمانی خویش را بنگاریم، رسالت انقلابی بود و این تاکید که در مقاطع حساس انقلاب اگر سکوت کنیم دیگر جبران پذیر نخواهد بود و به تعبیر شهید بهشتی «وای به حال جامعه ای که گروه ممتازش تبدیل بشود به گروه بی درد»

مستحضرید که در عرصه حساس انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، دو عنصر اساسی حضور حداکثری و دشمن شکن ملت و از آن مهمتر انتخاب مصداق کارآمد و همطراز با آرمانهای انقلاب اسلامی بیش از پیش از دغدغه ها و تاکیدات دوستداران انقلاب و رهبری عزیز می باشد.
مصداقی که برخاسته از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی باشد و لحظه ای از مواضع و آرمانهای اصیل اسلام و ارزشهای انقلاب عقب نشینی نکند، مصداقی که در میان هیاهوی احزاب، جناح ها و تریبون های گوناگون، آن فردی باشد که امروز در دهه پیشرفت و عدالت و در این هجمه عظیم دشمنان نظام، در طراز انقلاب اسلامی است.

ما معتقدیم در این برهه حساس و این پیچ تاریخی که عرصه گفتمان سازی است و در عرصه بین الملل نظام های مختلف شرق و غرب با ظواهر فریبنده خود را مدعی نجات دنیا معرفی می کنند، موثر ترین راهبرد و گفتمان، همان گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمانی که مشخصه آن عدالت و دفاع از آرمان مستضعفین عالم است.

به نظر ما همچنان استراتژی برتر، همانی است که هشت سال ما را در مقابل دنیا مقتدر حفظ کرد و در طول سالها فشار و تحریم حاضر نشد لحظه ای سر خم کند، همان استراتژی «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» همان استراتژی که در عرصه سیاسی پس از انقلاب در سوم تیر ۸۴ بارقه های خود را نشان داد.

با این مقدمه برداشت ما این است که نظام اسلامی هم اکنون به رییس جمهوری توانمند، با تدبیر، متخصص و با تجربه، جوان و با نشاط و خستگی ناپذیر در عرصه خدمت بی منت، ساده و بی آلایش، مردمی، متخلق به اخلاق فردی و سیاسی، ولایت پذیر و دغدغه مند نسبت به ارزش های انقلاب و امام و در یک کلام شایسته پوشیدن قبای ریاست جمهوری در نظام اسلامی و ولایی نیاز دارد.

و چون سابقه و ویژگیهای شما در عرصه خدمت بی منت و انقلابی سبب شده که تاکید کنیم که حضور شما در این برهه حساس میتواند فرصت انتخاب رییس جمهوری با ویژگی های فوق و انشاءالله «انتخاب اصلح» را به ملت بدهد. باشد که هر آنچه مشیت الهی است در تقویت و تداوم نظام و انشاءالله دولت اسلامی صورت گیرد. امیدواریم هر آنچه نگاشته شد و آنچه که از سوی شما عمل شود مورد رضای الهی باشد و ما مصداق این جمله ولی امر مسلمین باشیم که”سربازان عدالت اجتماعی خستگی ناپذیرند”
و من الله التوفیق

اعضای هئیات های مذهبی شهرستان رشت :
هئیت الزهرا(ص) / هئیت عشاق الحسین (ع)/ هئیت سائلین الحسین (ع)/ هیئت روضات الحسین (ع)/ هیت متوسلین به بی بی زینب(ص)/ مکتب قرآن محمدی (ص) / هئیت جوانان عاشورایی شهرستان رشت/هیئت فاطمیون

Share