دستگیری باند سارقان منازل ویلایی در رشت+عکس

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، کارآگاهان آگاهی شهرستان رشت در پی وقوع چند فقره سرقت منزل ویلایی به شیوه توپی زنی در اوایل شب، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند. پلیس آگاهی کلانتری ۱۴ شهرستان رشت که بررسی خود را در این زمینه معطوف […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، کارآگاهان آگاهی شهرستان رشت در پی وقوع چند فقره سرقت منزل ویلایی به شیوه توپی زنی در اوایل شب، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.IMAGE635022386760156250

پلیس آگاهی کلانتری ۱۴ شهرستان رشت که بررسی خود را در این زمینه معطوف نموده، به شخصی بنام رحمت که از سه فقره سابقه کیفری برخوردار بوده مشکوک شده و پس از اطمینان از نقش وی در انجام این سرقت ها، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

این متهم هنگامی که با دلایل و مستندات پلیس مواجه شد، در بازجویی خود به عمل خود با همکاری ۳ نفر از همدستان خود اعتراف کرد.

کارآگاهان با اطمینان ازنقش این سه نفر در انجام سرقت ،در پی اجرای نیابت قضایی آنان را دستگیر نموده و این افراد نیز در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت از منازل ویلایی در شهرستان رشت اعتراف کردند.

گفتنی است، ۳ مالخر نیز در این راستا دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد گردید.

Share