دستگاه های امنیتی و قضایی در مقابل همه فشارها و رایزنی ها بایستند

دیار میرزا : شورای راهبردی حزب الله گیلان در زمینه دستگیری های اخیر بیانیه ای صادر نمودند که متن ارسالی به این پایگاه خبری به شرح زیر می باشد: در پی اتفاقات صورت گرفته در شوای اسلامی شهر رشت و دستگیری تعدادی از اعضای شورا که منجر به انحلال آن گردید، شورای راهبردی حزب الله […]

دیار میرزا : شورای راهبردی حزب الله گیلان در زمینه دستگیری های اخیر بیانیه ای صادر نمودند که متن ارسالی به این پایگاه خبری به شرح زیر می باشد:

در پی اتفاقات صورت گرفته در شوای اسلامی شهر رشت و دستگیری تعدادی از اعضای شورا که منجر به انحلال آن گردید، شورای راهبردی حزب الله گیلان نکات مهمی را در این زمینه به اطلاع مردم شریف گیلان بخصوص شهر رشت می رساند.

۱- در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتها و موقعیتها ، امانات الهی و ثمره خون هزاران شهید می باشد و هر مسئولیت و موقعیتی برای مدیران ومسئولان باید به مثابه محراب عبادت و سنگر خدمت به عموم مردم ، بویژه مستضعفین و محرومین این حامیان و مدافعان اصلی انقلاب باشد.پر واضح است در نظامی که بنیانگذار فقید آن و رهبر فرزانه انقلاب خدمتگزار نامیده شدن خودشان را والاتر از عنوان رهبری دانسته اند ، پس جایگاه خدمتگزاری در آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد.

۲- پس از صدور فرمان ۸ماده ای مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی به سران قوا متأسفانه مسئولین بجای اقدام شایسته در جهت برخورد با مظاهر مفاسد اقتصادی از جمله رانت خواری ، ارتشاء ، باند بازی و…. بیشتر رویکردی شعاری اختیار نمودند تا جاییکه حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در دیدار با مردم آذربایجان ضمن گلایه از عدم اقدام موثر در این زمینه ، مسئولان را به پرهیز از هرگونه شعار و انجام عمل به موقع فراخواندند. به راستی اگر اهتمام جدی در این زمینه وجود می داشت آیا اکنون شاهد بروز فساد اقتصادی در شورای اسلامی رشت بودیم؟!

۳- هرچند انتظار از دستگاههای نظارتی و امنیتی این بود ، قبل از آنکه فساد مذکور تا بدین حد بروز کند با اقدامات موثر از گسترش آن جلوگیری می نمودند ، جا دارد در این مرحله به جهت برخورد قاطعانه و دور از اغماض با مفسیدین از متولیان امر تشکر و قدردانی شود.

شورای راهبردی حزب الله گیلان با توجه به خیات هایی که توسط خائنان نسبت به اعتماد مردم شریف این خطه صورت گرفته است ، از دستگاه های امنیتی و قضایی تقاضامند است جهت اجرایی  نمودن منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی که یکی از الزامات مهم در جهت تحقق حماسه اقتصادی می باشد ، چون گذشته با حفظ استقلال و مقاومت در مقابل همه فشارها و رایزنی ها به بررسی دقیق این پرونده پرداخته و با مجرمین به شدت برخورد شود تا موجب بازگشت اعتماد خدشه دار شده مردم شریف گیلان و شهر رشت و نیز کاهش تألم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را فراهم نمایند. این شورا ضمن حمایت همه جانبه از دستگاههای امنیتی ، نظارتی و قضایی در برخورد قاطع با مفسدان آماده همه گونه همکاری در این زمینه می باشد. والسلام

شورای راهبردی حزب الله گیلان

Share