جولان پرچمداران تهي مغز پيروي از رسوم غربي درخیابان!

در وصف جولان تابستانی «زنان عریان» و «سگ‌های ولگرد»

دیارمیرزا:سگ‌های عزیز کرده! که با الطاف دستگاه‌های معزز اعم از فرهنگی و انتظامی این روزها پا به پای زن‌های مکشفه و عریان درخیابانها ی کشور آزادانه جولان می دهند….

دیارمیرزا «پیرزن واردآسانسور شد و دکمه همکف را فشرد. طبقه دوم آسانسور ایستاد و یک زن جوان به‌ همراه سگش وارد شد. سگ به محض وارد شدن خود را به پیرزن نزدیک کرد و بدنش را به چادر پیرزن مالید. پیرزن با ترس و لرز گفت: «بگیرش خانم! تمام لباسم نجس شد.» دختر جوان با آرامش پاسخ داد: «نترس حاج خانم! «برفی» خیلی مهربونه؛ همین الان حموم بوده، نجس نیست!»

آسانسور که به طبقه همکف رسید، پیرزن با اکراه و عجله از آسانسور خارج شد و …»4

این تنها گوشه ا ی از شواهد واقعی کنونی جامعه ای است که دریک خلاء نهیلیستی، گمشده خود را در فرهنگ منحط غرب جستجو می کند.

امروزه در برخی کوچه و خیابان و پارکها گرفته تا آپارتمانها و منازل شخصی، دختران و پسرانی را می بینیم که بدون هیچ واهمه و عذاب وجدانی، قلاده به‌دست جولان می‌دهند و به این عمل خود نیز با دیده افتخار می نگرند.

کلانشهرها از جمله تهران، شیراز، اصفهان، اهواز، آبادان و سواحل شمالی ایران؛ پس از زنان بی‌حجاب و عریان به‌دست سگ‌ها فتح شده و فضای شهرهای بزرگ کشور را در تسخیر خود گرفته اند.
البته مدتهای مدیدی است که هنرپیشه‌های مشهور و به قول معروف سوپر استارهای سینما وتلویزیون کذایی جمهوری اسلامی ایران نیز، بدون هر گونه احساس ناراحتی و احیانا ترس از بازخواست، به عنوان پرچمداران تهی مغز پیروی از رسوم غربی، بدون دغدغه اقدام به انتشار تصاویر خود با سگ محبوب قلبشان در رسانه‌ها می‌کنند تاهم به وظیفه خود به عنوان پیاده نظام دشمن عمل کرده باشند و هم شمه‌ای از سبک زندگی غربی را به عنوان الگوی بخشی از جوانان به نمایش ‌گذارند و به ترویج هرچه سریع تر این پدیده شوم کمک شایانی کرده باشند.

سگ‌های عزیز کرده! که با الطاف دستگاه‌های معزز اعم از فرهنگی و انتظامی این روزها پا به پای زن‌های مکشفه و عریان درخیابانها ی کشور آزادانه جولان می دهند ، تا چند سال پیش درحد نگهبان خانه‌ها، گله‌ها و انواع باکلاس وحرفه‌ای‌شان در مراسم شکار ارباب کاربرد داشتند و برعکس این روزها درجایی به غیر از رختخواب صاحب خود می خوابیدند!

آنهایی که می دانند رساله عملیه چیست! می‌دانند که در شرع مقدس اسلام، از سگ به‌ عنوان حیوان نجس العین یاد می‌شود و خرید و فروش آن در غیر سگ گلّه و نگهبان و امثال آن حرام است. البته این نجاست تا بدان حد پیش می رود که ظرفی که سگی از آن آب خورده، پس از خاک مالی و سه بار شستشو پاک خواهد شد؛ و یا اینکه نماز نمازگزاری که بر روی لباسش تار موی سگی باشد، صحیح نبوده و می بایست پس از برطرف کردن آن، نماز را مجدداً به‌جای آورد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این باره و درپاسخ به سوالی پیرامون نجس‌العین بودن سگ می فرمایند: «متاسفانه تقلید کورکورانه از غرب آثار زیانباری دارد که از جمله همین مسئله سگ دوستی است و بسیارند کسانی که در غرب سگشان را از زن و فرزندشان بیشتر دوست می‌دارند و در مورد نجاست سگ روایات بسیار زیادی داریم که حتی ظرف نیم خورده آن به روش خاصی تطهیر می‌شود و اینکه در قرآن نجاست سگ نیامده دلیل بر چیزی نمی‌شود، بسیاری از واجبات و محرمات به طور صریح در قرآن نیامده حتی عدد رکعات نماز در قرآن نیست بلکه ارجاع به سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) شده است.»

لابد سگ بازان ارجمند پای اثرات سوء پدیده همزیستی با سگ، از قبیل بیماری‌های انگلی، کیست هیداتیک، لیشمانیوز جلدی، ‌هاری و بسیاری نمونه‌های دیگر ایستاده‌اند وتا در یک گور با «هاپوی عزیزشان» نخوابند دست‌بردار نیستند! به هرحال این یک تصمیم انتحاری شخصی محسوب می‌شود که به جامعه اسلامی ما ربطی ندارد، اما فارغ ازطرح مباحث شرعی که به احتمال زیاد گوش شنوای آن در «هاپوداران» وجود ندارد، بحث‌های حقوقی و قضایی چندش آوری نیز برای این قوم نکبت زده وجود دارد که اگر در این مملکت ضابطی وجود داشته باشد و آن ضابط حال انجام وظیفه داشته باشد ودادگاهی هم تشکیل شود و قاضی محترم مصلحت بداند و براساس قانون حکم صادر کند، به احتمال زیاد صاحبان شیدای سگ‌های عزیز کرده نقره داغ خواهند شد وعزیز دلشان را به جای گرداندن درخیابان وکنار شهروندان به بیابان و کنار گوسفندان بازخواهند گرداند.

در این راستا لازم است به ضابطان محترم قضایی یاد آوری کنیم مجلس شورای اسلامی درسال ۱۳۹۰ با تصویب قانونی شامل یک ماده واحده و یک تبصره، درباره نگهداری حیوانات خانگی که در آن به‌طور مشخص به حیواناتی مثل سگ نیز اشاره شده است؛صراحتاً عنوان می‌کند:«گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی که برای سلامت عمومی مضر بوده یا نجس العین می‌باشند، از قبیل سگ در اماکن و معابر عمومی و وسائط نقلیه ممنوع است و مرتکب شونده علاوه بر جزای نقدی از یک میلیون ریال تا پنج میلیون ریال، به ضبط حیوان مذکورمحکوم می‌شود. 55499_450

همچنین نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و درمنازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هریک از ساکنان شود ممنوع است؛ به طوری که نگهدارنده در مرتبه اول موظف است با اخطار دادسرا ظرف ۱۰ روز رفع مزاحمت کند؛ درمرتبه دوم و یا در صورت عدم رفع مزاحمت به جزای نقدی از پانصد هزار ریال تا پنج میلیون ریال محکوم و در هر صورت حیوانات مذکور ضبط خواهد شد.»

بنا برآنچه که گذشت، به نظر می رسد بدعت سگ‌گردانی نیز در مسابقه با شیوع پدیده عریانی زنان مکشفه که این روزها با ساق شلواری‌های نازک و مانتو‌های آستین کوتاهشان ( تا بالای آرنج) آزادانه درخیابان‌ها جولان می‌دهند با اختلاف کمی درحال تبدیل شدن به یک عرف و سبک زندگی ایرانی است.

بنابرین یالثارات به متدینین پیشنهاد می کند کم کم بار و بنه خود را بسته و با هر وسیله ممکن خود را به دور افتاده ترین نقاط کشور اعم از دره‌ها وکوه‌ها برسانند؛ زیرا احتمالا درمرحله بعدی زنان متجدد خیابان گرد به دلیل گرمی هوا با لباسهای افتضاح‌تر از قبل در معابر تردد خواهند کرد.

لذا دراین سلسله مراتب سگ‌ها نیز به طریق اولی ازحقوق شهروندی نانوشته برخوردارند که باید رعایت شود و احکام شرعی وحقوق شهروندی نیز به شکل سیخی معامله می شوند که درصورت نیاز می توانید ضمن تماس با شماره ۱۱۰ و مراجعه با سامانه «سیخی چند؟!»از نرخ مصوب آن مطلع شوید تا یک وقت خدای نکرده با مشاهده چنین منکراتی هوس نهی از منکر نکنید که احتمالا بهای چنین عملکرد «دون شان شهروندی»براساس نرخ مبادله ای روز و تازه درصورت رضایت مرتکب منکر، چند ساعت بازداشت و«نوازش»خواهد بود.

Share