دبیر مجمع نمایندگان گیلان:سال ۹۲ سال فریاد نمایندگان مجلس است

به گزارش دیار میرزا  دبیر مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر این که سال ۹۲،سال فریاد نمایندگان است،اذعان کرد:با آماری و ارقامی که دولت و وزیران می دهند،کشور نباید دارای هیچ مشکلی باشد در حالی که خلاف آمارهای دولت در بخشهای صنعت و معدن،اشتغال،تورم و کشاورزی کشور هزاران مشکل داریم. […]

به گزارش دیار میرزا  دبیر مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر این که سال ۹۲،سال فریاد نمایندگان است،اذعان کرد:با آماری و ارقامی که دولت و وزیران می دهند،کشور نباید دارای هیچ مشکلی باشد در حالی که خلاف آمارهای دولت در بخشهای صنعت و معدن،اشتغال،تورم و کشاورزی کشور هزاران مشکل داریم.

حمیدرضا خصوصی ثانی در جریان دیدار با تعدادی از مردم این حوزه انتخابیه،اظهار کرد:مقام معظم رهبری در پیام نوروزامسال،چشم‌انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند.

وی با تاکید بر این که این پیشرفت،تحرک و ورزیدگی ملت ایران بدون استفاده از زبدگان، ورزیدگان و اهل علم،دانش،ایمان و خرد دانش جامعه میسر نخواهد شد،خاطر نشان کرد: بهره گیری از نیروهای وزین،پر تحرک و مطئمن می تواند راه را برای تحقق این ورزیدگی هموار کند.

وی گیلان را استانی سر سبز،بالنده،پویا و مملو از شخصیت های علمی وبا تجربه نامید و اذعان کرد: متاسفانه باید اعلام کنیم برخی از مدیران که از تعامل با نمایندگان مجلس که می توانند ابزار توانائی برای رسیدن به رشد و توسعه کشور و استان گیلان باشند،ضعیف به چشم می خورد.

نماینده مردم صومعه سرا در دوره نهم مجلس شورای اسلامی،ابراز کرد:متاسفانه هم اکنون در استان گیلان،کسانی که مدتها از عمر خدمتی آنان سپری شده و دیگر فرسوده شده اند،ولی مصرهستند،در تهران می جنگند ودر گیلان جهت ماندن در سمت فعلی خود کشتی می گیرند.

خصوصی ثانی مهم ترین انتظار خود را به عنوان دبیر مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی را از استاندار این گونه بیان کرد که از جوانان پر تحرک و،قدر ت مند اندیشمند و خلاق در عرصه های مدیریت های اجرائی استان بهره گیری کنند.

به گفته وی،مدیرانی که سالهاست در برخی از دستگاههای اجرائی گیلان در راس کار بوده اند و پرونده خیلی روشنی هم ندارند،لازم است تغییر و جای گزین آنان جوانان پر تحرک وقدر ت مند اندیشمند و خلاق شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کلید خوردن و تصویب تحقیق و تحفص از سه استانداری آذربایجان،فارس و تهران در آغازین روزهای شروع به کار دوره نهم قوه مقننه،تصریح کرد:دستگیری چند عضو شورای اسلامی شهر رشت همه درد و رنج استان گیلان را رنجورتر و نگران تر کرد.

خصوصی ثانی،توصیه کرد در ایامی که باید سال ورزیدگی،تحرک و پویندگی باشد،مدیران دستگاههای گیلان،نمایندگان مجلس را با بازی های ناهمگون معطل خودشان نکنند که به دنبال آت تعامل به وجود نخواهد آمد.

وی از استاندار گیلان درخواست کرد به مدیران استانی تذکر بیشتری دهند که در تعامل با نمایندگان که می توانند بار گرانی را ازگرفتاری های استان حل کنند و به دوش کشند، معطل خودشان ننمایند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی،سال ۹۲ را سال فریاد نمایندگان نامید و یاد آور شد: سال ۹۲از سوی مقام رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری شده وباید طبق آن کاری که خارق العاده است صورت گیرد.

خصوصی ثانی،اعتقاد دارد با آماری و ارقامی که دولت و وزیران می دهند،کشور نباید دارای هیچ مشکلی باشد در حالی که خلاف آمارهای دولت در بخشهای صنعت و معدن،اشتغال،تورم و کشاورزی کشور هزاران مشکل داریم وباید این واقعیت ها را ببینیم و اعلام کنیم.

وی تاکید کرد:کشور و مدیرانی موفق هستند که واقعیت ها را ببینند و بر اساس واقعیت های موجود عمل کنند،شجاعانه وارد میدان شوند.

Share