دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان ۱۵ کاندیدای اصلح شورای شهر رشت معرفی می‌شوند

به گزارش دیارمیرزا نادر یارحسینی امروز در جلسه جبهه متحد اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: ۱۶ تشکل رسمی و شناسنامه‌دار معمولا هر دو هفته پیرامون مسایل مختلف روز تشکیل  جلسه می‌دهند. وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان در تمام سال به صورت مستمر نشست برگزار می‌کند و این جبهه لیست مشترک ۱۵ نفر کاندیدای شورای شهر رشت را تنظیم و ارائه کرده و حمایت‌ها […]

به گزارش دیارمیرزا نادر یارحسینی امروز در جلسه جبهه متحد اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: ۱۶ تشکل رسمی و شناسنامه‌دار معمولا هر دو هفته پیرامون مسایل مختلف روز تشکیل  جلسه می‌دهند.

وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان در تمام سال به صورت مستمر نشست برگزار می‌کند و این جبهه لیست مشترک ۱۵ نفر کاندیدای شورای شهر رشت را تنظیم و ارائه کرده و حمایت‌ها و اقدام‌های لازم از آنها صورت می‌گیرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان ادامه داد: با موافقت تمام اعضای جبهه در جلسه هفته آینده هر تشکلی لیست ۱۵ نفره مورد نظر تشکل خود را به این جبهه ارائه می‌کند.

به گفته وی، پس از داوری لیست‌ها توسط چهار نفر از اعضای جبهه مذکور در نهایت ۱۵ نفر کاندیدای اصلح مشخص و معرفی می‌شوند.

یار حسینی، تأکید تمام اعضای تشکل‌ها در این جبهه را بر وحدت و همگرایی همه گروه‌ها و فعالان سیاسی برای حمایت از کاندیدای اصلح شورای شهر و ریاست جمهوری عنوان کرد.

وی اذعان کرد: انتظار می‌رود که تمام نیروها و فعالان سیاسی در حول محور وحدت حرکت کنند تا ضمن حمایت از کاندیدای اصلح حضور حداکثری را فراهم آورند تا حماسه سیاسی دیگر در دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خلق شود.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور پیرامون مسایل مختلف روز به‌ویژه انتخابات بحث و گفت‌وگو شد و در مجموع نظرها و درخواست‌های  تمام اعضای تشکل‌ها تاکید بر حفظ وحدت و اخوت هر چه بیشتر گروه‌ها و فعالان سیاسی بود.

Share