خصوصی:وحدت و تعامل بین نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی مثال زدنی است

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم این شهرستان افزود: تعامل بین نمایندگان و مسئولان زمینه ساز رشد و تعالی بیش از پیش این منط قه است. وی همچنین اظهار داشت:  همه مسئولان دست در دست همدیگر با هم یک دل و یک صدا برای تحقق شعار امسال نهایت تلاش را […]

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم این شهرستان افزود: تعامل بین نمایندگان و مسئولان زمینه ساز رشد و تعالی بیش از پیش این منط

قه است.

وی همچنین اظهار داشت:  همه مسئولان دست در دست همدیگر با هم یک دل و یک صدا برای تحقق شعار امسال نهایت تلاش را داشته باشند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وقت یک نماینده مجلس نباید برای جابجایی یک مدیر در شهرستان صرف شود، گفت: نمایندگان باید کلان نگر باشد و مشکلات استان جمع بندی و در سطح ملی پیگیری شود.

وی در ادامه به پروژه کمربندی تولم شهر، کلاشم –  دوگور اشاره کرد و افزود: طول این پروژه چهار کیلومتر و دارای سه دهنه پل ۲۰ متری است.

خصوصی با بیان اینکه برای ساخت این پروژه  تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهارداشت: اعتبار مورد نیاز این کمربندی افزون بر چهار میلیارد تومان است.

وی با عنوان اینکه ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، تصریح کرد:  عدم تخصیص اعتبار ملی و همینطور تملک بخشی از اراضی باعث کندی ساخت این پروژه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح هادی در دهستان ضیابر صومعه سرا برای مردم به دلیل کندو کاری، آبگرفتگی و غیره مشکل ایجاد کرده که مسئولان باید به این مهم هرچه سریعتر رسیدگی کنند.

وی در ادامه راه اندازی بخشداری در ضیابر را امری ضروری و مهم دانست و یادآورشد: علی رغم موقعیت خوبی که ضیابر دارد دفع آب های سطحی از مشکلات اساسی این منطقه به شمار می رود.

Share