عکس یادگاری مشایی، موسوی و الهام

حاشیه های حضور رئیس جمهور در ساری + عکس

به گزارش دیار میرزا رئیس جمهور و هیئت همراه وی ساعت ۱۲ در میدان شهدا ساری مستقر شدند. دلیل تاخیر در حضور رئیس جمهور استقبال مردم میاندرود از رئیس جمهور اعلام شد.نماینده ولی فقیه در استان مازندارن به دلیل بیماری قلبی نتوانست به استقبال رئیس جمهور برود که احمدی‌نژاد اعلام کرد برای عیادت آیت‌الله طبرسی به منزلش می‌رود

به گزارش دیار میرزا رئیس جمهور و هیئت همراه وی ساعت ۱۲ در میدان شهدا ساری مستقر شدند. دلیل تاخیر در حضور رئیس جمهور استقبال مردم میاندرود از رئیس جمهور اعلام شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندارن به دلیل بیماری قلبی نتوانست به استقبال رئیس جمهور برود که احمدی‌نژاد اعلام کرد برای عیادت آیت‌الله طبرسی به منزلش می‌رود.77533_larg

استاندار مازندران پس از استقرار رئیس جمهور و هیئت همراه در جایگاه به رئیس جمهور خوش آمد گفت و با وجود چندین بلندگو  سعی می‌کرد با تمام وجود فریاد بزند.

مردم که به دلیل طولانی شدن حضور رئیس جمهور در جایگاه خسته شده بودند به دنبال سایه‌بانی برای نشستن بر روی زمین بودند.

نوشتن نامه به رئیس جمهور مثل سفرهای قبلی نیز توسط مردم ادامه داشت و حتی با وجود اتمام سخنرانی رئیس جمهور مردم به دنبال کاغذ و قلم برای نوشتن نامه بودند.

با تاکید رئیس جمهور بر ادامه کار دولت تا روز پایانی اشتیاق برای نوشتن نامه در بین مردم بیشتر شد.

پرچم گردانی رئیس جمهور همنوایی با سرود «ای ایران» پس از سخنرانی رئیس جمهور باعث شده بود که مردم پس از اتمام سخنرانی همچنان در میدان شهدا حضور داشته باشند.

پرچم ایران در پایان سخنرانی رئیس جمهور توسط یکی از برگزار کنندگان در اختیار رحیم مشایی، سیدحسن موسوی، استاندار مازندران و الهام قرار گرفت، تا مانند چند سفر گذشته عکس یادگاری گرفته شود.

سرگردانی برای تحویل نامه به مسئولان همچنان ادامه داشت.اخبار حاکی از آن است که محمود احمدی‌نژاد بنا دارد در سفر استانی به مازندران، طی مراسمی، به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی نشان عالی خدمت اعطا کند.

برخی از داوطلبان شورای شهر ساری از فرصت حضور مردم در میدان شهدا برای توزیع پوستر و کارت‌های تبلیغاتی خویش اقدام کرده بودند.

حرکت‌های رحیم مشایی زیر نظر دقیق عکاسان و دوربین به دستان قرار داشت گفته می‌شود به زودی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی منصوب خواهد شد و ابوالحسن فقیه رئیس فعلی سازمان هلال احمر نیز بناست که بعنوان قائم‌مقام وی در ستاد ایفای نقش کند.شیخ الاسلامی که متولد کجور مازندران است، پیش از این با حکم رئیس‌جمهور عهده‌دار تصدی وزارت کار،رفاه و تعاون در دولت دهم بود که توسط مجلس استیضاح و برکنار شد.فارس

Share