حاج عباس بایرامی:بسیج دانشجویی مرکز رشد و تمرین مدیریت است

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب، شور و نشاط و کار بهنگام در بسیج دانشجویی وجود دارد، گفت: بسیج دانشجویی مرکز رشد و تمرین مدیریت است. به گزارش دیارمیرزا  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، عباس بایرامی دیروز در مراسم تویع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: در این وادی […]

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب، شور و نشاط و کار بهنگام در بسیج دانشجویی وجود دارد، گفت: بسیج دانشجویی مرکز رشد و تمرین مدیریت است.

به گزارش دیارمیرزا  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، عباس بایرامی دیروز در مراسم تویع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: در این وادی ماندن و پرچم بسیج را برافراشتن هنر بزرگی است.

وی با بیان اینکه در زمان براندازی نظام شوروی فقط یک کانال تلویزیونی کار می کرد، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کانال ماهواره ای برای براندازی نظام ما و رصد انتخابات در فعالیت هستند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این فضا همه تهاجمات عناصر خودفروخته در خارج و حتی داخل نظام سعی در براندازی نظام دارند، گفت: خداوند بخواهد به مجموعه ای عزت بدهد، همه تهاجمات به خودی خود نابود می شوند.

بایرامی گفت: انقلاب در درون خود تولید دارد و می تواند به روز باشد.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به حضور پرشور و با نشاط جوانان در بسیج دانشجویی گفت: کسانی معتقد بودند انقلاب بعد از ۲۵ سال منقرض می شود، ولی فعالیت و به روز بودن دانشجویان بسیجی در بسیج دانشجویی نمونه به روز بودن انقلاب و تولید در درون انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب، شور و نشاط و کار بهنگام همه و همه در بسیج دانشجویی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی مرکز رشد و تمرین مدیریت است.

Share