جلسه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان برگزار شد

به گزارش دیارمیرزا در این جلسه اعضا در زمینه مراحل اجرایی نظارت بر انتخابات شوراهاکه شامل قبل از اخذ رأی و تبلیغات ، روز اخذ رأی ، مرحله پس از اخذ رأی و بررسی انتخابات و همچنین بررسی صحت انتخابات ، تأیید یا عدم تأیید نهایی انتخابات و چگونگی انجام هماهنگی های محوله توجیه شدند. […]

به گزارش دیارمیرزا در این جلسه اعضا در زمینه مراحل اجرایی نظارت بر انتخابات شوراهاکه شامل قبل از اخذ رأی و تبلیغات ، روز اخذ رأی ، مرحله پس از اخذ رأی و بررسی انتخابات و همچنین بررسی صحت انتخابات ، تأیید یا عدم تأیید نهایی انتخابات و چگونگی انجام هماهنگی های محوله توجیه شدند.

در این جلسه آخرین اطلاعات و قانون های مربوط به هیأت نظارت بر انتخابات در اختیار حاضرین قرار گرفت که شامل آخرین اخبار، دستورالعمل ها و اطلاعات مربوط به انتخابات شوراها و تغییرات احتمالی در آن قابل رصد می باشد.

اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا در استان گیلان را جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و محمد مهدی رهبری املشی نماینده مردم رودسر و املش تشکیل می دهد.

ایرج ندیمی، یکی از سه عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان با تاکید بر حضور یکپارچه مردم در انتخابات آینده ، اظهار داشت: بی شک مردم ولایت مدار کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حماسه سیاسی عظیمی خلق خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان آمادگی کامل هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا در استان گیلان را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، سالم و ایمن را اعلام کرد.

Share