جزئیات دیدار اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش دیارمیرزا ، علی محمد نمازی، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی “مجمع نمایندگان ادوار” اظهار داشت: طی دیداری که در چند ماه گذشته با خاتمی داشتیم، بنا شد تا احزاب اصلاح طلب نظرات خود را در ارتباط با انتخابات سال ۹۲ مطرح کنند و به صورت جمع بندی در اختیار وی قرار دهند. نایب […]

به گزارش دیارمیرزا ، علی محمد نمازی، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی “مجمع نمایندگان ادوار” اظهار داشت: طی دیداری که در چند ماه گذشته با خاتمی داشتیم، بنا شد تا احزاب اصلاح طلب نظرات خود را در ارتباط با انتخابات سال ۹۲ مطرح کنند و به صورت جمع بندی در اختیار وی قرار دهند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار بیان کرد: مجمع نمایندگان در این نظرسنجی شرکت مشروع در انتخابات را مبنی بر داشتن کاندیدای اصلاح طلبی که قابلیت اجماع داشته باشد، مطرح کرد.

نمازی اظهار داشت: با توجه به اینکه خاتمی محور فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان را “شورای هماهنگی اصلاحات” عنوان کرد، لذا مجمع‌نمایندگان ادوار نیز تابع نظر اکثریت جبهه اصلاحات است و کاندیدای موردنظر  این جبهه هر چه باشد مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته اصلاح طلبان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جلسه دیدار اصلاح‌طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی را مهم، مثبت و خوب ارزیابی می‌کنم.

نمازی اخبار درج شده در مورد اینکه “تا سه روز دیگر تکلیف حضور یک نفر از بین خاتمی و هاشمی برای حضور در انتخابات مشخص می‌شود” را اینگونه داد: تایید نمی‌کنم که تا سه روز دیگر حضور آن‌ها مشخص شود و یا حتی خاتمی و هاشمی بخواهند در عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاحات از وحدت خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی اصلاحات آمادگی لازم برای ورود به مباحث انتخابات را دارد و به دنبال معرفی کاندیدایی است که بر روی آن اجماع حاصل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

Share