ثبت نام ششمین دوره جذب دانشجو در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان

به گزارش دیارمیرزا ثبت نام ششمین دوره جذب دانشجو در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان در منطقه آزاد انزلی آغاز شد. نحوه جذب دانشجو در دانشگاه پردیس بین الملل بر اساس سوابق دوره کارشناسی، آزمون زبان عمومی، آزمون تخصصی و مصاحبه حضوری انجام می‌گیرد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر […]

به گزارش دیارمیرزا ثبت نام ششمین دوره جذب دانشجو در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

نحوه جذب دانشجو در دانشگاه پردیس بین الملل بر اساس سوابق دوره کارشناسی، آزمون زبان عمومی، آزمون تخصصی و مصاحبه حضوری انجام می‌گیرد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دانشگاه گیلان www.guilan.ac.ir و پرتال منطقه آزاد انزلیwww.anzalifz.irمراجعه کنند.

تعداد رشته‎های این دانشگاه از ۲۹ رشته در سال تحصیلی گذشته به ۶۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد افزایش یافته و دوره‌های آموزشی نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

هم اکنون نیز حدود ۱۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و بیش از ۵۰۰ دانشجو نیز تاکنون از آن فارغ التحصیل شدند.

گفتنی است، پردیس‌های بین الملل دانشگاه گیلان از سال ۸۷ به منظور گسترش همکاری‌های علمی با کشورهای منطقه، بالا بردن ظرفیت دانشگاه‌های کشور، جذب دانشجویان خارجی و کمک به بسط و توسعه علمی و فعالیت‌های دانشگاهی در سطح منطقه با همکاری دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این منطقه ایجاد شده است. /تسنیم

Share