تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد شهید آیت الله احسانبخش در گیلان

 به گزارش دیارمیرزا احمد اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  گیلان در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در رشت  از تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد شهید آیت الله احسانبخش خبر داد. مدیرکل بنیاد شهید گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله احسانبخش اظهار داشت: حق این شهید بزرگوار در برگزاری مراسم […]

 به گزارش دیارمیرزا احمد اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  گیلان در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در رشت  از تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد شهید آیت الله احسانبخش خبر داد.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله احسانبخش اظهار داشت: حق این شهید بزرگوار در برگزاری مراسم یادبود به مراتب بالاتر از مراسم برگزار شده تاکنون است و باید این مراسم امسال به صورت شایسته ای برگزار  و ضعف های سال های گذشته مرتفع شود.

اسماعیلی تبیین ویژگی های فردی شخصیت حضرت آیت الله احسانبخش را ضروری خواند و افزود: باید ابعاد شخصیتی این شهید همچون فقاهت، سیاست و معلمی تبیین شوند تا حق ایشان به شایستگی ادا گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  گیلان با بیان اینکه روحیه بالا و همت والای آیت الله احسانبخش باید الگوی همگان خصوصا جوانان شود، ادامه داد: باید تلاش شود این جانباز شهید و خدماتش به انقلاب اسلامی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شوند.

اسماعیلی ، شهید آیت الله احسانبخش را محور مجاهدت و تلاش های مردم شهید پرور گیلان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: کمک های هزار کامیونی به جبهه های حق علیه باطل که هرگز از یادها نخواهد رفت، به کوشش ایشان صورت گرفته است.

 مراسم سالگرد شهادت نماینده فقید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در گیلان، راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ خرداد در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می شود.

Share