براساس شنیده ها :

تایید صلاحیت هاشمی، رد صلاحیت مشایی/ لابی جبهه پایداری برای تایید صلاحیت لنکرانی

به گزارش دیارمیرزا در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، صلاحیت نامزد مورد نظر دولت یعنی اسفندیار رحیم مشایی و برخی دیگر از نامزدها در شورای نگهبان رد شده است. شنیده شده افزایش مهلت ۵ روزه این شورا برای بررسی بیشتر مدارک افراد رد صلاحیت شده می باشد، که یکی از این افراد باقری لنکرانی است.

به گزارش دیارمیرزا ، سایت انتخاب مدعی شد: خبرنگار سیاسی انتخاب از برخی منابع مطلع کسب اطلاع کرد که در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ، صلاحیت نامزد مورد نظر دولت یعنی اسفندیار رحیم مشایی و برخی دیگر از نامزدها در شورای نگهبان رد شده است.

براساس این گزارش کامران باقری لنکرانی، نامزد مورد حمایت آیت الله مصباح و جبهه پایداری نیز در زمره ردصلاحیت شدگان قرار دارد که تلاش های اعضای اصلی این جبهه برای تایید صلاحیت وی بصورت جدی در جریان است.

خبرنگار انتخاب همچنین به نقل از منابع مطلع در ادامه گزارش به رد صلاحیت افرادی چون زاکانی ، کواکبیان، داوود احمدی نژاد و محمد باقر خرازی اشاره می کند.

در همین حال آیت الله مومن از اعضای شورای نگهبان، چهارشنبه شب در همایش ائمه جماعات در قم در خصوص تعداد افراد تایید صلاحیت شده توسط این شورا گفت: شورای نگهبان ممکن است بیش از ۱۰ نفر را تایید صلاحیت کند و در این میان مردم تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

در خبر دیگری شورای نگهبان اعلام کرده که اسامی تایید صلاحیت شدگان تا سه شنبه آینده به وزارت کشور اعلام می شود.

شنیده شده افزایش مهلت ۵ روزه این شورا برای بررسی بیشتر مدارک افراد رد صلاحیت شده می باشد، که یکی از این افراد باقری لنکرانی است.

گفته می شود جریان نزدیک به دولت و جبهه پایداری در صددند از این مهلت درجهت لابی برای کسب تایید صلاحیت نامزد مورد حمایت خود بهره بگیرند.

Share