تامینی:عزل و نصب‌های سیاسی و هزینه‌کرد بیت‌المال محورهای تحقیق و تفحص از هلال‌احمر

به گزارش دیار میرزا حسن تأمینی‌لیچایی،بااعلام اینکه طرح تحقیق وتفحص از جمعیت هلال احمر در دستور کار این هفته کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس قرار دارد، گفت: این طرح به امضای حدود ۱۴ نفر از نمایندگان رسیده و در حال بررسی است. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در ماه گذشته طرح […]

tamini

به گزارش دیار میرزا حسن تأمینی‌لیچایی،بااعلام اینکه طرح تحقیق وتفحص از جمعیت هلال احمر در دستور کار این هفته کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس قرار دارد، گفت: این طرح به امضای حدود ۱۴ نفر از نمایندگان رسیده و در حال بررسی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در ماه گذشته طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر برای بررسی بیشتر به دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس فرستاده شده بود، افزود: در نشست این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار است که گزارشات نهایی درباره طرح تحقیق و تفحص با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار گیرد، که در صورت قانع نشدن امضا‌کنندگان، این طرح برای بررسی در صحن علنی به هیأت رئیسه ارایه می‌شود.

وی با یادآوری محور و علت‌های کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: عزل و نصب‌های غیر کارشناسی، آنی و سیاسی و هزینه‌کرد بی‌رویه بیت‌المال بخشی از محورهای طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر است.

تامینی با تأکید بر اینکه امضاکنندگان برای اجرای طرح تحقیق وتفحص از جمعیت هلال احمر مصمم هستند، گفت: آینده این طرح به روند نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در هفته جاری بستگی دارد.

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: مهردادبائوج‌لاهوتی، جبار کوچکی‌نژاد و حسن خسته‌بند تعدادی از امضاکنندگان طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر به‌شمار می‌آید

Share