تامینی:برنامه ریزی دقیق کلید اصلی تحقق شعار حماسه اقتصادی است

به گزارش دیارمیرزا حسن تامینی عصر امروز در مصاحبه با رسانه های افزود: همدلی و اتحاد نقش بسیار تعیین کننده ‌ای در تحقق اهداف و نهادینه سازی حماسه اقتصادی و تولید ملی دارد. وی اظهارداشت: با انسجام در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است باید با تمام توان برای تحقق […]

tamini

به گزارش دیارمیرزا حسن تامینی عصر امروز در مصاحبه با رسانه های افزود: همدلی و اتحاد نقش بسیار تعیین کننده ‌ای در تحقق اهداف و نهادینه سازی حماسه اقتصادی و تولید ملی دارد.

وی اظهارداشت: با انسجام در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است باید با تمام توان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش جهادگونه و برای اعتلای ایرانی سربلند، همت مضاعف و کار مضاعف در سرلوحه امور قرار گیرد.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تبلور اراده و خواست مردم است.

وی همچنین بسترسازی زمینه حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات را یکی از موارد مهم و اساسی برشمرد و افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشان از دمکراسی و مردمی بودن نظام دارد زیرا مردم در سرنوشت سیاسی کشور مشارکت و نقش دارند.

تامینی با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه و حداکثری مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات پیشرو یک وظیفه ملی، دینی و همگانی است که می تواند این انتخابات را به فرصتی بزرگ و تاریخی برای کشور تبدیل کند، اظهارداشت: حضور حداکثری و با شور و شعور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشانگر اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می تواند تهدیدات و رجزخوانی های دشمن را خنثی و امنیت و صلابت ایران اسلامی را یکبار دیگر به نمایش بگذارد.

Share