تامینی:آماده برگزاری نشست‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در رشت هستیم

دیارمیرزا  حسن تامینی در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» این شهر عمل و احترام به قانون و مقررات و هنجارهای نظام مقدس در تمام فعالیت‌ها و اقدام‌های کاندیداهای انتخاباتی را یک اصل دانست. وی با بیان اینکه تمام کاندیداها در برابر فعالیت‌های قانونی یک مسئولیت مشترک دارند، اظهار کرد: کاندیداها با پایبندی و وفاداری به قانون باید […]

دیارمیرزا  حسن تامینی در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» این شهر عمل و احترام به قانون و مقررات و هنجارهای نظام مقدس در تمام فعالیت‌ها و اقدام‌های کاندیداهای انتخاباتی را یک اصل دانست.

وی با بیان اینکه تمام کاندیداها در برابر فعالیت‌های قانونی یک مسئولیت مشترک دارند، اظهار کرد: کاندیداها با پایبندی و وفاداری به قانون باید خود را ملزم به رعایت آن کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ایجاد چنین فضایی برای شناخت بیشتر مردم از کاندیداها ضرورت دارد، افزود: نیمی از وقت جلسه‌های ما به انتخابات ریاست جمهوری و نیم دیگر نیز به انتخابات شورا اختصاص داده شده است.

وی به آمادگی خود برای برگزاری نشست‌های انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداها در رشت اشاره کرد و گفت: حضور کاندیداهای انتخاباتی در این نشست‌ها موجب می‌شود تا کاندیداها در فضایی به دور از تخریب و افشاگری از اسرارهای مخفی رقبای، خود سخنرانی کنند.

تامینی با تاکید براینکه کاندیداها از ارائه اطلاعات نادرست به مردم خودداری کنند، ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست بلکه پایه‏ نظام ما همین انتخابات است و نباید به گونه‌ای برگزار شود که دشمن را به طمع بیندازد.

وی تصریح کرد: هر یک از کاندیداها برای به چالش کشیدن طرف مقابل با حفظ حریم‌های شخصی از توانمندی‌ها، ایده‌ها و برنامه‌های خود بگوید تا دل کسی نشکند و فردی تخریب نشود.

نماینده مردم در مجلس به سفر چهارم رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: کاندیداهای انتخابات شوراها از جلسات آینده و در نشست‌های بعدی درباره برنامه‌ها و معرفی کامل‌تری از خود بپردازند.

 این نشست که با حضور مردم و برخی ازمسئولان و بالغ بر ۲۰ نفر از کاندیداهای انتخابات شورای شهر رشت برگزار شد به هر یک از کاندیداها در یک فرصت دو دقیقه‌ای اجازه معرفی کوتاه از سوابق تحصیلی و شغلی داده شد.

از بین این تعداد تنها یک کاندیدای زن حضور داشت و خود را معرفی کرد.

سه نفر کاندیدای حاضر در جلسه مذکور نیز از بستگان و افراد نزدیک تامینی بودند.

کاندیداهای حاضر در این جلسه با داشتن مدرک تحصیلی از کارشناسی تا دکتری تنها به معرفی اندکی از خود پرداختند و به خواسته تامینی قرار شد تا جلسات آینده با ارائه بروشور، کارت و … به معرفی بیشتری از خود بپردازند.

برگزاری جلسات پرسش پاسخ بین مردم و کاندیداها نیز از دیگر برنامه‌های تدوین شده این سلسله نشست‌های انتخاباتی تامینی است.

توزیع فرم‌های نظر سنجی از چگونگی برگزاری نشست و انتظارات مردم از رئیس جمهور و کاندیداهای شورای شهر نیز از بخش‌های دیگر این نشست بود.

Share