احمدی نژاد در اجتماع مردم رشت؛

به زودی زمستان کارشکنی ها خواهد رفت

رییس جمهوری با بیان اینکه دشمنان به بهانه هسته ای، فشارهای اقتصادی بر ملت ایران وارد کرده اند و عده ای هم در داخل با آنها همراهی می کنند، گفت: به زودی زمستان کارشکنی ها خواهد رفت و روسیاهی اش به زغال بدخواهان ملت ایران خواهد ماند.

به گزارش دیار میرزا ، «محمود احمدی نژاد» امروز (چهارشنبه) در ادامه چهارمین دور از سفرهای استانی در اجتماع باشکوه مردم رشت با اشاره به توطئه های مستکبران علیه ملت ایران گفت: امروز ملتها به سرعت بیدار می شوند و ملت ایران نیز هوشیار و بیدار است و هوشمندانه توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی خطاب به مستکبران و قدرت های سلطه جو افزود: از کارهای خود دست بردارید، این همه توطئه کردید به کجا رسیدید؟ این اقدامات تنها پرونده های شما را سیاه تر می کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: به شما نصیحت می کنم به کنار ملت ها بازگردید و به عدالت و صلح تن دهید. اگر این نصیحت مشفقانه را نپذیرید، به فضل خدا بزودی دست قدرت ملت ها شما را از منطقه ریشه کن خواهد کرد.1100895-2044316

وی با اشاره به بداخلاقی ها و فشارهای دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ایران گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران بهانه سازی می کنند و بهانه هسته ای علیه ایران بزرگترین دروغ تاریخ است.

رئیس جمهوری گفت: دشمنان با اینکه بتوانیم ماهواره به فضا بفرستیم، کشور را بسازیم و در این کشور فقر و محورمیت را از بین ببریم مخالف هستند.

وی افزود: بدخواهان از اینکه می بینند ایران هر روز چندین پروژه گوناگون در زمینه های علمی، صنعتی، عمرانی و … افتتاح می کند و جوانان ایرانی هر روز به دستاورد های تحقیقاتی جدید و بسیار پیشرفته دست می یابند، ناراحت هستند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز آنها به بهانه هسته ای، فشارهای اقتصادی برای توقف حرکت ملت ایران وارد می کنند و عده ای هم در داخل با آنها همراهی می کنند و خیال می کنند با این تحرکات و آسیب زدن به بازار می توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند.

رییس جمهوری تصریح کرد: می خواهم اینجا از زبان ملت ایران به دشمنان خارجی و برخی ها در داخل نصیحت کنم و به آنها بگویم که در طول تاریخ ملت ایران خیلی ها قبل از شما اراده کردند تا مانع از پیشرفت این ملت شوند اما در نهایت آنچه باقی ماند ملت ایران بود و آن کسی که در تاریخ محو شد، دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران بودند.

احمدی نژاد افزود: اکنون نیز به شما نصیحت می کنیم دست بردارید و در کنار ملت ایران قرار گیرید. خیال نکنید چهار روز بالا و پایین کردید، ملت متوقف می شود؛ بخدا! به زودی زود زمستان کارشکنی ها خواهد رفت و روسیاهی اش به زغال بدخواهان ملت ایران خواهد ماند.

Share