برگزاری مسابقات قرآن‌کریم دانشجویان منطقه سه کشور در دانشگاه گیلان

به گزارش دیارمیرزا دکتر ایرج شاکری‌نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به خبرنگار شبستان گفت: مسابقات قرآنی در دانشگاه‌ها در ترویج و نهادینه‌ کردن موضوعات قرآنی در جامعه اسلامی‌ نقش مهمی ایفا می کنند. وی از برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سه کشور در دانشگاه گیلان خبر داد […]

به گزارش دیارمیرزا دکتر ایرج شاکری‌نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به خبرنگار شبستان گفت: مسابقات قرآنی در دانشگاه‌ها در ترویج و نهادینه‌ کردن موضوعات قرآنی در جامعه اسلامی‌ نقش مهمی ایفا می کنند.
وی از برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سه کشور در دانشگاه گیلان خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی منطقه سه کشور (۱۲ اردیبهشت) در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.
دکتر شاکری‌نیا با بیان اینکه ۱۲۰ نفر در این دور از مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش شفاهی و در رشته های ترتیل، قرائت و حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ادامه داد: زمان افتتاحیه این مسابقات ۸ صبح و اختتامیه آن نیز ساعت ۲۰:۳۰( ۱۲ اردیبهشت) است.

گفتنی است، این مسابقات با حضور مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رؤسای استانی و مسئولین دانشگاه گیلان برگزار می شود.

Share