محسن رضایی در تالار گلستان رشت :

برادر میرزا کوچک هستم /جنس رضایی عملیاتی است

دیارمیرزا:کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: با برنامه وارد انتخابات ریاست جمهوری شدم و مهم‌ترین کار بنده این است که پرده از چهره قهرمانان کنار بزنم و با انسان‌های ناشناخته موتور فرهنگ و ثروت کشور را راه بیندازم

به گزارش دیار میرزا ، محسن رضایی امروز در جمع مردم این شهر در تالار گلستان رشت گیلان را از استان‌های پرافتخار، کهن و میراث بزرگ ایران اسلامی دانست. وی با بیان اینکه تاریخ ایران همواره با نام گیلان همراه بوده است، اظهار کرد: گیلانی‌ها خدمات ارزنده‌ای در دانش، علم، عارفان، حماسه و… در کشور دارند و افتخار می‌کنم به ایرانی که گیلان جزئی از آن است، تعلق دارم.IMG13474159

*خود را  برادر میرزا کوچک می‌دانم

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، با تصریح بر اینکه خود را برادر سردارجنگل می‌دانم، افزود: خود را برادر ستارخان و باقرخان و سرباز امام (ره) می‌دانم.

وی شرایط فعلی کشور را بسیار حساس خواند و افزود: فشارهای داخلی و خارجی بیشتر در اقتصاد و فرهنگ کشور افزایش یافته است.

رضایی کشور را نیازمند حماسه دانست و اذعان کرد: می‌توانیم حماسه را خلق کنیم و اجازه نمی‌دهیم این فشارها زندگی مردم را متلاشی کند.

وی خلق حماسه را به معنای شگفتی و اعجاب در فضای فرهنگی و اقتصادی کشور با وجود فشارها ذکر کرد و گفت: همه باید با شگفتی به این حماسه نگاه کنند و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی ملت ایران را ببینند.

*جنس رضایی عملیاتی است

این مسئول، جنس خود را عملیاتی خواند و تصریح کرد: نزدیک بود در جنگ سه بار اسیر شوم زیرا در جلوی رزمندگان حضور داشتم.

وی با بیان اینکه عمق فقر و بیکاری در جامعه مشاهده می‌شود، اذعان کرد: مجموع بیکاری و گرانی در دنیا زیر ۱۰ و هفت است و در کشور ما بالای عدد ۶۰ است و با این وجود باید به آینده امید داشته باشیم.

*برای دولت آینده برنامه دارم

رضایی با اشاره به اینکه با برنامه وارد انتخابات شدم، افزود: اکنون وارد دوره عقلانیت شدیم و کشور به خرد جمعی نیاز دارد و به طرف جامعه فراگیر و پرامید حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: همانگونه که مرد حماسه‌های دفاعی بودیم، امروز نیز اهل حماسه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

داوطلب ریاست جمهوری ایران، ملت ایران را دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه نام برد و یادآور شد: با وجود این ظرفیت، مسئولان نمی‌توانند حتی از ۲۰ درصد آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

*پرده را از چهره قهرمانان کشور کنار می‌زنم/استفاده از انسان‌های ناشناخته در دولت رضایی

وی فقر و بیکاری را یک عارضه خواند و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین کار بنده این است که پرده از چهره قهرمانان کشور کنار بزنم مانند دوران انقلاب و جنگ که چنین اتفاق افتاد.

رضایی افزود: انسان‌های ناشناخته می‌توانند به بهمن بزرگ تبدیل شوند و موتورهای کشور در فرهنگ و ثروت باید راه بیفتد.

وی ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی را نسبت به سال گذشته را به اندازه ارزش ۱۵ هزار تومان دانست و اذعان کرد: ارزش پول ملی دوسوم کاهش پیدا کرده و این کاهش در شأن مردم ایران نیست و باید آن را دگرگون کرد.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، با تصریح بر اینکه برای اقتصاد ایران می‌خواهیم نسخه بنویسیم، متذکر شد: بدون نسخه نوشتن نمی‌توان بیکاری و فقر را از بین برد.

وی اذعان کرد: در سطح ملی و کلان و همچنین در استان‌های کشور برنامه داریم و تولید و اشتغال باید در استان‌ها برطرف شود و مسئله گرانی در کشور تکرار نشود./فارس

Share