قالیباف در مهدیه رشت:

باید خون تازه ای در رگ های مدیریتی کشور وارد شود

اختصاصی دیارمیرزا:شهردار تهران به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که تیم خود را بعد از کسب آرای عمومی به عنوان قوی ترین تیم کشور معرفی می‌کند و متعهد می‌شود دولت خود را از مناقشات سیاسی دور کند.

اختصاصی دیارمیرزا : محمد باقر قالیباف، شهردار تهران و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری،‌ طی سخنانی در جمع مردم شهر رشت در مهدیه این شهر یاد و خاطره شهدای این استان را گرامی‌داشت و گفت: من بی مقدمه بحث را درباره مشکلات گیلان شروع می کنم
این مشکلات در ذهن جوانان خلاقان و مدیران گیلانی یک سوال است که چرا در این استان  با این همه نعمت نشانی از پیشرفت نیست.استانی که آب و هوای خوب،خاک حاصل خیز دارد این همه مشکل چرا باید باشد.این سوال پیش می آید که چرا بر اساس آمار و ارقام بخش قابل توجه ای از کشاورزی به‌ فروش نمی‌رسد در حالی که ما چند برابر این تولیدات را برای مصرف در کشور نیازمندیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:نظرم از طرح این نظرات این بود که مردم در قانون اساسی اختیارات و نیازهایی دارند که فراهم کردن شرایط تحصیل برای قشر فقیر ،تامین ۵۰ درصد از هزینه درمان توسط دولت از جمله آنها است.IMG_6600_resize

 

وی با اشاره به این که در شرایط کنونی جامعه، داری قشر بیکار جوانان تحصیل کرده هستیم، گفت:راهنمای من برای رفع  این مشکلات مشاورانی هستند  که از حدود ۸سال پیش کار خود را شروع کرده‌اند و از همکارانی نیز استفاده می کنم که تمام ویژگی ها را داشته باشند و جوان باشند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: گیلان از لحاظ استعداد جزو رتبه اولی هاست. اما نوع رفتارهای سیاسی به‌گونه ای است که تمام دوستان تنها خود را در نظر می‌گیرند. بنابراین ما باید مدیران خوب انتخاب کنیم نه افرادی که در تیم سیاسی ما هستند من در هیچ جایی که پست های مدیریتی داشتم سیاست حاکم بر جامعه نداشتم و نخواهم داشت.

 

وی با تاکید بر این نکته که تیم خود را بعد از کسب آرای عمومی به عنوان قوی ترین تیم کشور معرفی می‌کند گفت: من متعهد می‌شوم دولت خود را از مناقشات سیاسی دور کنم چون معتقدم حقوق ملت  مقدس و محترم است.

 

قالیباف در جمع مردم رشت افزود: شما نگران وضعیت اقتصادی نباشید ما بعد از دوسال بهترین ثبات اقتصادی را فراهم خواهیم کرد.

 

وی افزود: هم اکنون در استان گیلان اگر بخواهید کوچکترین تصمیمی بگیرید باید با تهران هماهنگ کنید من این مشکل را در دولت خود حل می کنم.موضوع بحث من ژ ئوپلتیک است که مبنای آن مسائل خارجی است.

قالیباف گفت: کسی باید برنامه بدهد که ضمانت اجرایی خوبی داشته باشد مثلا من در سطح تهران کار سیاسی خوبی کردم، ما خون تازه ای در مدیریت کشور ترزیق می‌کنیم.

من متعهد میشوم دولت آینده را از مناقشات سیاسی دور کنم چون معتقدم حقوق ملت برام مقدس و محترم است

 تحولی که در شهر تهران اتفاق  افتاده به دو جهت بوده است؛ یکی احترام به بزرگان و اندیشمندان در حوزه تنظیم برنامه و دوم اعتماد به جوانان. باید خون تازه‌ای در رگ مدیریتی کشور وارد شود.

 نباید رفتار سیاست‌زده داشته باشیم، رفتار سیاست‌زده یعنی وقتی اصلاح طلبان می‌آیند نوع عزل و نصب‌ها و بکارگیری‌ نیروها و رفتارها به شکلی است که جز گروه و دسته خود کمتر کسی را به کار می گیرند. متقابلا اصولگرایان هم همینطور هستند. مدیر در جمهوری اسلامی در نظام ولایی و دینی انجام وظیفه می‌کند باید به این دو، باور و تعهد داشته باشد، بعد از آن هم لیاقت مهم است، نه در گروه مشخصی بودن.

 من به شما جوانان عزیز عرض می‌کنم به هیچ وجه نگران مباحث اقتصادی نباشید. ضعف دو سال آرامش روانی و ثبات اقتصادی را هر کس، در هر کجا که باشد حس خواهد کرد. این ظرفیت در کشور وجود دارد.

 (حاضران بعد از این گفته قالیباف، با تشویق اظهارات وی را مورد تمجید قرار دادند.)

 دیگران می‌توانند عملکرد من را نقد کنند؛ من به عنوان محمد باقر قالیباف ۸ سال شهردار تهران بودم، ۵ سال در نیروی انتظامی و چند سال هم در جبهه و قرارگاه سازندگی. کارنامه ام مشخص است، اما من هم این حق را دارم که دیگران را نقد کنم. نقد من این است؛ وضعیت امروز کشور به خاطر مدیریت دوره‌های گذشته بوده است. توانشان همین قدر بوده. باید به این وضعیت پایان داد و خون تازه ای در عرصه مدیریت وارد کرد.

قالیباف در جمع مردم رشت افزود: شما نگران وضعیت اقتصادی نباشید ما بعد از دوسال بهترین ثبات اقتصادی رو فراهم خواهیم کرد
وی افزود: شما در استانتان اگر بخواهید کوچکترین تصمیمی بگیرید باید با تهران هماهنگ کنید من این مشکل را در دولت خودم حل می کنم
موضوع بحث من ژ ئوپلوتیک است که مبنای آن مسائل خارجی است
قالیباف گفت: کسی باید برنامه بدهد که ضمانت اجرایی خوبی داشته باشد مثلا من در سطح تهران کار سیاسی خوبی کردم
ما خون تازه ای در مدیریت کشور خواهیم داد با وجود جوانان خوبی که در کشور داریم

 

 

Share