بائوج لاهوتی ، عباسی تعامل خوبی با نمایندگان مجلس دارد/ رأی اعتماد وی را بالا می بینم

به گزارش دیار میرزا  مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی پیرامون جلسه رأی اعتماد اسدالله عباسی سرپرست کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه که فردا در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، ابراز نمود: بنده آرای اعتماد وی در مجلس را بالا می بینم. نماینده مردم […]

به گزارش دیار میرزا  مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی پیرامون جلسه رأی اعتماد اسدالله عباسی سرپرست کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه که فردا در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، ابراز نمود: بنده آرای اعتماد وی در مجلس را بالا می بینم.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  عباسی ۲ دوره نماینده مجلس بوده و تعامل خوب و مثبتی را دراین دوره ها با سایر نمایندگان مجلس داشته، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت باقیمانده مجلس اندک است و حساسیت ها عموما در چنین شرایطی کمتر می باشد.

وی ادامه داد: من با تعاملی که با سایر نمایندگان مجلس داشتم به این نتیجه رسیدم که نگاه ها نسبت به عباسی مثبت بوده است و امیدوارم با رأی بالایی به این سمت منصوب شود.

لاهوتی افزود: به احتمال زیاد کما فی السابق رئیس جمهور ولو بصورت کوتاه در جلسه رأی اعتماد حضور خواهد یافت.

Share