اگر کسی کاندیدای من را رد صلاحیت کند، فلان و بهمان می کنم

این آدم حرف بی خودی می زند،حتی اگر مقام دوم کشور باشد.

دیارمیرزا دکتر کامران باقری لنکرانی، نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز در همایشی در رشت به بررسی شاخص ها و معیارهای ریاست جمهوری از نگاه جبهه پایداری پرداخت. به گزارش دیارمیرزا  لنکرانی که در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه گیلان و در تالار حکمت این دانشگاه سخن می گفت، با اشاره […]

دیارمیرزا دکتر کامران باقری لنکرانی، نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز در همایشی در رشت به بررسی شاخص ها و معیارهای ریاست جمهوری از نگاه جبهه پایداری پرداخت.

به گزارش دیارمیرزا  لنکرانی که در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه گیلان و در تالار حکمت این دانشگاه سخن می گفت، با اشاره به غلط بودن احیای مجدد سازمان مدیریت گفت: بعضی ها فکر می کنند اگر سازمان مدیریت احیا بشود خوب است، قطعا این طور نیست. احیا مجدد سازمان مدیریت اشتباه است.

دکتر لنکرانی در این همایش با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: معیشت مردم باید اولویت اول دولت باشد، اما باید بدانیم چه می کنیم و دردها را درست علاج کنیم.

نامزد جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی در بررسی مشکلات اقتصادی صرفا به علل اخیر توجه می کنند، غافل از اینکه علل قدیمی و مزمن باید ریشه ای حل بشود. مثلا طرف سرطان معده دارد، و خودش بی خبر است. سالاد سرکه هم می خورد و دچار درد و مشکل می شود و فکر می کند علت این درد، همین سالاد سرکه است غافل از اینکه سرطان معده دارد.

وی در ادامه گفت: مثلا بعضی ها فکر می کنند اگر سازمان مدیریت احیا بشود خوب است، قطعا این طور نیست. احیا مجدد سازمان مدیریت اشتباه است.resized_309638_110

دکتر لنکرانی در ادامه با اشاره به رانت و ویژه خواری در مناسبات اداری کشور گفت: ویژه خواری متاسفانه در بسیاری از موارد وجود دارد و باعث فساد شده است. مثلا در یک منطقه تهران به یک برج ۵ طبقه اجازه ساخت می دهند و در جایی دیگر به یک برج ۱۰ طبقه و ۲۰ طبقه. بررسی که می کنیم می بینیم هرکس بیشتر پول داده، بهتر مجوز گرفته است. این سیستم اداری فعلی جای اشکال دارد و به حال این فساد و رانت خواری باید فکر اساسی شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم برخورد قاطع با فساد اداری موجود گفت: متاسفانه بعضی ها علاقه ندارند که جهت رفع فساد اداری ورود کنند، چون خودشان ذینفع هستند، مثالش هم همین خرج های میلیاردی است که در انتخابات مجلس دیدیم.

وی در ادامه با اشاره به شعار « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ضمن مقایسه عملکرد سیاسیون در قبال این فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه سیاسی با این لابی های پشت پرده و ائتلاف های خاص امکان پذیر نیست.

لنکرانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به احتمال موضع گیری دولت در قبال رد صلاحیت کاندیدای دولت گفت: رهبری گفته اند یک رای دارند و کسی هم از این رای آگاه نیست. دیگر کسی حق ندارد بگوید که من هم یک رای دارم و اگر کسی کاندیدای من را رد صلاحیت کند، فلان و بهمان می کنم. این آدم حرف بی خودی می زند، حتی اگر مقام دوم کشور باشد. قانون، همه چیز را مشخص کرده است.

لنکرانی در ادامه گفت: آزادی مدنی، مقوله ای ابهام آمیز است. ملاک باید دینی باشد، اما متاسفانه عده ای خودشان را ملاک قرار می دهند و حتی تحمل یک انتقاد کوچک را هم ندارند.

دکتر لنکرانی در ادامه با اشاره به نقاط مثبت و منفی دولت احمدی نژاد گفت: از نکات مثبت دولت نهم این بود که گستره مدیریت در دولت بیشتر شد و چهره های حقیقی مثبتی زیادی وارد دولت شده و به عرصه مدیریت کشور معرفی شدند.

وی افزود: این رویه باید در دولت یازدهم ادامه یافته و این گستره بزرگتر شود.

دکتر لنکرانی در ادامه این همایش به پرسش های دانشجویان دانشگاه گیلان در زمینه های سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجی پاسخ داد.

این همایش دقایقی پیش به پایان رسید. 

دیدار دکتر لنکرانی با آیت الله رودباری

شیان ذکر است دکتر لنکرانی، مقارن ظهر امروز در مسجد صفی رشت حاضر شد و ضمن دیدار با حضرت آیت الله رودباری، نماز ظهر و عصر را نیز به امامت ایشان اقامه کرد.  در این دیدار آیت الله رودباری ضمن خوشامد گویی به دکتر لنکرانی، مطالب و نصایحی را خطاب به وی ایراد نمود.

لازم به ذکر است که دکتر کامران باقری لنکرانی، عصر امروز هم دو سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهر نیز خواهد داشت.

Share