ایرج ندیمی:آنهایی که می خواهندمسئولیتی داشته باشند،رو در روی من نایستند!

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از درسیاهکل از لاهیجان ،مراسم رونمایی از سایت جدید ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به نام زبان گویا در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان ، مردم و مسئولین شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل برگزار شد. ایرج ندیمی […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از درسیاهکل از لاهیجان ،مراسم رونمایی از سایت جدید ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به نام زبان گویا در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان ، مردم و مسئولین شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل برگزار شد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز معلم گفت : دانش ما در گروه شنیدن و اندیشیدن است و باید با حرف مردم را روشن کنیم و داشته ها و نداشته ها را به مردم بشناسانیم.

وی افزود : زبان باید گویا باشد ، باید با مردم حرف زد و البته این را نیز باید بدانیم که حرف زدن با مردم نوعی عمل کردن است.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد : ما باید به وسیله نظام مردم سالاری بگذاریم تا مردم ابراز عقاید کنند ، آنها باید بتوانند حاکمان را نقد کنند و حرفهای خودشان را بدون واسطه به گوش آنها برسانند و اگر اجازه این کار را به مردم ندهیم ، به صلاح جامعه عمل نکرده ایم.

ندیمی به اهمیت رسانه و نشر اخبار اشاره کرد و گفت : با اطلاع رسانی صحیح و ثبت کارهای انجام شده ، دیگر کسی نمی تواند کارهایی که انجام نداده را به خود بچسباند.

وی با بیان این مطلب که جواب آنهایی که من را نقد میکنند را با قلم خواهم داد اظهار کرد : برخی به دلیل اینکه من در همه جا هستم و در همه رسانها های مکتوب ، خبرگزاریها و صدا و سیما دیده می شوم من را نقد میکنند ، این در حالی است که اگر در آنها نباشم هم به کار خود ادامه داده و من را نقد می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : برخی به ارتباط من با تعدادی از افراد گله مند هستند ، در صورتی که آنها توسط شورای نگهبان و رهبری تأیید شده اند.

ندیمی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : من به عنوان یکی از سه عضو ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان تمام تلاش خود را می کنم تا افراد صالح در این انتخابات شرکت کنند و اجازه حضور به افرادی که فقط قصد پر کردن جیب خود را دارند نخواهم داد.

وی به وضعیت اقتصادی موجود اشاره کرد و اظهار کرد : قیمت نفت در سال ۹۲ مشخص نیست ، به همین دلیل افرادی می بایست در انتخابات کاندیدا شوند که بتوانند تولید درآمد کنند.

این مسئول افزود : باید اندازه گیری جدیدی صورت بگیرد و آنهایی که می خواهند مسئولیتی داشته باشند ، در این سه سال که از زمان مسئولیت من باقی مانده ، در رو در روی من نایستند ، تا در این بین وقت و انرژی تلف نشود و به کار مردم رسیدگی بشود.

حمید حاذق نیکرو مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز ضمن گرامی داشت یاد شهید مطهری و روز معلم گفت : در عصر جدید اگر مسئولین از رسانه استفاده نکنند و با آن پیش نروند ، قطعاٌ به هدفهای خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به این مطلب که فرهنگ بستر ساز فعالیتهای دیگر است اظهار کرد : غربی ها پس از نظریه سازی های مختلف متوجه شدند که در زمان حاضر قدرت تأثیر گذار ، قدرتهای نظامی و اقتصادی نیستند ، بلکه قدرت فرهنگی می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد : ما هم اکنون در عصر دیجیتال و عصر انفجار اطلاعات به سر میبریم و کسی که در این عصر اطلاعات داشته باشد صاحب قدرت است.

نیکرو با اشاره به این موضوع که هم اکنون در جنگ نرم به سر میبریم گفت : پس از سال ۲۰۰۰ غربیها تعداد شبکه های ماهواره ای را افزایش دادند و در شبکه هایی که مربوط به زبان فارسی بودند سرمایه گذاری زیادی کردند ، تا بتوانند از این طریق به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی ادامه داد : این رسانه ها سعی می کنند در سه بخش سرگرم کننده ، خبری و اطلاع رسانی و به ویژه همگرا کردن فرد با نظام از پیش تعیین شده خود ، برنامه سازی کنند ، که اصلی ترین برنامه این رسانه ها نیز همین همگرا کردن است.

این مسئول فواید رسانه های دیجیتال را استفاده نامحدود زمانی و از بین بردن موقعیت جغرافیایی بیان کرد و گفت : قبل از آمدن این رسانه ها سرعت انتشار شایعه ۶۰۰ کیلومتر در ساعت بود ، اما هم اکنون یک خبر در کمتر از چند ثانیه در همه جا منتشر می شود.

Share