اولین جلسه نقد کتاب در شهرستان تالش برگزار شد

به گزارش دیارمیرزا وبه نقل از روابط عمومی اداره ی کل کتابخانه های عمومی گیلان محمد میرمعصومی، رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان تالش از برگزاری اولین جلسه نقد کتاب در سال ۹۲ با حضور جمعی از محققین ،پژوهشگران ،اعضاء کانون ادبی و اعضاء کتابخانه های عمومی شهرستان تالش در کتابخانه ۱۷شهریورشهرستان تالش  خبرداد. […]

به گزارش دیارمیرزا وبه نقل از روابط عمومی اداره ی کل کتابخانه های عمومی گیلان محمد میرمعصومی، رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان تالش از برگزاری اولین جلسه نقد کتاب در سال ۹۲ با حضور جمعی از محققین ،پژوهشگران ،اعضاء کانون ادبی و اعضاء کتابخانه های عمومی شهرستان تالش در کتابخانه ۱۷شهریورشهرستان تالش  خبرداد.

 در این جلسه نقد، کتاب “مهارتهای زندگی ” اثر گرانمایه دکتر حسسین خنیفر مورد نقد و بررسی قرار گرفت  .

دکتر حسین خنیفر در سال ۱۳۴۸ در شهرستان شوش دانیال در استان خوزستان به دنیا آمد. وی پس از طی دوره متوسطه در دبیرستان شهید مطهری وارد مرکز تربیت معلم بوشهر شد و سپس تحصیلات خود را در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی آغاز کرد و در نهایت با مدرک دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی در تهران فارغ‌التحصیل گردید و به طور هم‌زمان تحصیلات حوزوی خود را نیز به صورت متفرقه کامل نمود.

دکتر خنیفر پس از ۱۸ سال خدمت در آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۳ به عنوان استادیار در دانشگاه تهران پذیرفته شد و با توجه به انبوه کتب و مقالات منتشره توانست در عرض ۳ سال به درجه دانشیاری و عضویت هیئت علمی (رسمی- قطعی) این دانشگاه نائل گردد و خود را برای اخذ درجه استادی آماده کند.

«مهارت‌های زندگی»، «مدیریت زمان از دانش تا روش»، «نظام پیشنهادها»، «روانشناسی کار»، «آموزش پودمانی از نظریه تا کاربرد»، «فنون تدریس»، «کارآفرینی در نظام ارزشی»، «بازکاوی مفهوم اعتماد سازی در سازمان» و «استانداردسازی در آموزش» نمونه‌هایی از ۲۵ اثر منتشره ایشان هستند.

Share