در جلسه هیئت مرکزی حل اختلاف کشور :

انحلال شورای شهر رشت به تصویب رسید

به گزارش دیارمیرزا : دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان گفت: انحلال شورای اسلامی شهر رشت در جلسه هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور به تصویب رسید.

به گزارش دیارمیرزا : محمد آقاجانزاده امروز در جلسه هیئت اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان از تصویب انحلال شورای شهر رشت در جلسه هیئت اختلاف مرکزی خبر داد.

13901218000286_PhotoA

وی اظهار کرد: این مصوبه طبق تقاضای هیئت حل اختلاف استان با موضوع انحلال شورای اسلامی شهر رشت و با توجه به اسناد و مدارک ارسالی و تحقیقات به عمل آمده صادر شد.

به گفته وی، طبق ماده ۸۵ اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تا برگزاری انتخابات دوباره و تشکیل شورای جدید استاندار جانشین شورا است.

دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان اذعان کرد: در ۱۱ فروردین امسال با توجه به معضلات به وجود آمده در شورای اسلامی رشت، تشکیل نشدن جلسات شورا و انحراف از وظایف قانونی موجب کندی کار در امور جاری شهرداری شد بنابراین انحلال شورای اسلامی شهر رشت به تصویب هیئت استان رسید.

وی خاطرنشان کرد: موضوع برای تصویب نهایی به هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی کشور ارجاع شد و انحلال شورای شهر رشت در یکصد و دومین جلسه هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور به تصویب رسید./فارس

Share