انتصابات جدید در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت+عکس

به گزارش دیار میرزا  مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت با حضور برخی از مسوولین شهرداری و سازمان اتش نشانی برگزار شد. در این مراسم علی بهارمست معاون اداری ومالی شهرداری رشت از زحمات محمدعلی رفیعی مدیر عامل اسبق سازمان آتش نشانی که سالها در این سازمان تلاش نموده است قدردانی […]

به گزارش دیار میرزا  مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت با حضور برخی از مسوولین شهرداری و سازمان اتش نشانی برگزار شد.
در این مراسم علی بهارمست معاون اداری ومالی شهرداری رشت از زحمات محمدعلی رفیعی مدیر عامل اسبق سازمان آتش نشانی که سالها در این سازمان تلاش نموده است قدردانی نمود و گفت: ما به شخصه شاهد زحمات ایشان بوده ایم.

وی گفت: امیدوارم همه مسولین از تجربیات بزرگوارانی مانند شما بهره مند شوند زیرا تجربه، ثروت گرانبهایی است برای هر شخص به ویژه در مجموعه شهرداری. در این مراسم محمدعلی رفیعی مدیر عامل اسبق سازمان اتش نشانی رشت طی سخنانی گفت: خوشبختانه سازمان آتش نشانی از حالت سنتی خارج شده و به سوی توسعه پیش می رود.

رفیعی مدیر عامل اسبق سازمان آتش نشانی رشت از مسوولین خواست تا حمایت خود را نسبت به مدیر عامل جدید سازمان به توان رسانده و از هیچ کوششی در ارتقا پرسنل و این سازمان دریغ نورزند. وی ادامه داد با اتحاد و همبستگی می توان ثابت کرد که اتش نشانی دیروز با امروز کاملا متفاوت بوده و بیش از این نیز پیشرفت خواهد کرد.

وی در پایان از آقایان علی مقصودی و فرزاد جهانی به عنوان نیروهای خدوم اتشنشانی نام برد و گفت: این دو تن از پرسنلی بوده اند که خود اتش نشان بوده و تا بدین مرحله رشد یافته اند . همچنین در این مراسم علی مقصودی مدیر عامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی رشت که به عنوان مسوول پیشگیری در این سازمان خدمت می کردگفت: افتخار می کنم که از دوران دبیرستان به این حرفه علاقمند بوده و تاکنون نیز در این مجموعه فعالیت دارم.وی با بیان اینکه همه سعی داریم فضای موجود را ثبات ببخشیم گفت: کارهای بسیار با ارزشی در اتش نشانی رشت با کمک همه همکاران صورت گرفته است که جای خوشحالی دارد.
علی مقصودی ادامه داد: تحقق نتایج و هدفهای ارزشمند در این سازمان تنها با کمک و همبستگی همه همکاران و مسوولین میسراست.
شایان ذکر است علی مقصودی  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته  مدیریت دولتی و کارشناسی ایمنی وآتش نشانی است .

Share