نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

افرادی که توانایی ندارند کاندیدای شورای شهر نشوند

به گزارش دیارمیرزا ، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه سه‌شنبه به مناسبت میلاد فاطمه (س) در مهدیه این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری داشته است وی ادامه داد: ضعف‌هایی در سبک زندگی در جامعه داریم و هنوز سبک زندگی دینی نشده و محتوایی نیست.

به گزارش دیارمیرزا ، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه سه‌شنبه به مناسبت میلاد فاطمه (س) در مهدیه این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری داشته است.ramzani

وی ادامه داد: ضعف‌هایی در سبک زندگی در جامعه داریم و هنوز سبک زندگی دینی نشده و محتوایی نیست.

رمضانی بر ساماندهی حوزه‌های سیاست، فرهنگ و اقتصاد در جامعه تاکید کرد و افزود: رفاه نسبی مردم باید تامین شود و مسئولان برای این امر برنامه داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نگاه به اقتصاد باید کنترلی باشد، تصریح کرد: دولت باید معیشت مردم را جدی بگیرد.

وی خواستار توجه به حوزه‌های فرهنگی توسط دولت شد و بیان کرد: جامعه در مباحث سیاسی باید به اخلاق توجه داشته باشد و این امر در فرهنگ، اقتصاد و سیاست جدی گرفته شود.

رمضانی نظام اسلامی را جامعه اخلاقی و معنوی خواند و یادآور شد: اخلاق در جامعه اسلامی باید در اوج باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ترویج احساس نشاط و امید بین مردم را از وظایف دولت عنوان کرد و گفت: عدالت در تمام بخش‌ها باید بین مردم پیشرفت داشته باشد.

وی دینداری و التزام به قانون را از شرایط رئیس جمهور دانست و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید قانونمند باشد و برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تلاش کند.

رمضانی قانون‌محوری، استفاده از نخبگان و داشتن برنامه را از جمله شرایط کاندیدای ریاست جمهوری برشمرد و اظهار کرد: کاندیدایی که برنامه نداشته باشد صلاحیت او برای شرکت در انتخابات غیر مجاز است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه مردم به دنبال افرادی باشند که حاشیه‌ساز نباشند، تصریح کرد: کاندیدای ریاست جمهوری نباید به دنبال حاشیه باشد و این مسئولیت سنگین به فردی سپرده شود که تجربه مدیریت در عرصه‌های اجتماعی را داشته باشد.

وی ولایت را رکن نظام اسلامی دانست و بیان کرد: افرادی که در عرصه انتخابات ورود می‌کنند باید توکل داشته باشند و از مشاوران قوی استفاده کنند ضمن اینکه به دنبال اعتمادسازی بین مردم باشند.

*فاطمه (س) الگویی جامع برای بشریت است

رمضانی در ادامه فاطمه (س) در تمام بخش‌های زندگی برای انسان‌ها را الگو خواند و افزود: فاطمه (س) بر تمام ائمه (ع) حجت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری فاطمه (س) را بهترین الگوی مدیریت، معنویت و معرفت دانست و گفت: خانواده‌ها باید به دنبال شناخت متقابل باشند.

وی ایثارگری را از ویژگی‌های فاطمه (س) برشمرد و یادآور شد: فاطمه (س) در حوزه ولایت جان خود را ایثار کرد.

رمضانی با بیان اینکه ولایت‌پذیری در عصر امام معصوم (ع) و غیبت دقت‌هایی دارد، اظهار کرد: اطاعت از ولایت بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را ملاک ارزیابی و پیشرفت در عرصه‌های سیاسی عنوان کرد./فارس

Share