اغتشاش‌گر مراسم سخنرانی رفسنجانی، مشائی را در آغوش کشید!

به گزارش دیار میرزا : طلبه‌ای که در مراسم ۱۵ خرداد سال ۱۳۸۵ سردسته اغتشاش‌گران در سخنرانی هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه در قم بود، اکنون اسفندیار رحیم مشائی را در آغوش می‌گیرد و برای او کار می‌کند.

به گزارش دیار میرزا :  طلبه‌ای که در مراسم ۱۵ خرداد سال ۱۳۸۵ سردسته اغتشاش‌گران در سخنرانی هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه در قم بود، اکنون اسفندیار رحیم مشائی را در آغوش می‌گیرد و برای او کار می‌کند.

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز دوشنبه خود نوشت:

*طلبه‌ اغتشاش‌گر مراسم سخنرانی رفسنجانی مشائی را در آغوش کشید!

طلبه‌ای که در مراسم ۱۵ خرداد سال ۱۳۸۵ سردسته اغتشاش‌گران در سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه در قم بود، اکنون اسفندیار رحیم مشائی را در آغوش می‌گیرد و برای او کار می‌کند. عصر ایران، با چاپ دو صحنه از عکس‌های این طلبه، خبر داده که صحنه به آغوش کشیدن مشائی توسط این طلبه مربوط به یکی از سخنرانی‌های مشائی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری است.

*هزینه نبش قبر حجر بن عدی با با فروش نفت میدان‌های نفتی سوریه

گروه تکفیری با فروش نفت بعضی از میدان‌های نفتی سوریه هزینه نبش قبر حجر بن عدی، کشتار علویان و تخریب مقام ابراهیم را تأمین می‌کند. روزنامه دیلی تلگراف نوشت: بیش از ۳۸۰ هزار بشکه نفت خام از چاه‌های نفت شهر “رقه” که درحال حاضر به دست مخالفان خصوصاً جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه افتاده، به دست می‌آمد.

این روزنامه افزوده است: هم اکنون گروه‌های مخالف با استخراج نفت خام، آن را به پیمان کاران محلی می‌فروشند و آنها نفت خام را با استفاده از پالایشگاه‌هایی که خودشان ایجاد کرده‌اند به سوخت‌های نامرغوب تبدیل می‌کنند. توانایی جبهه النصره برای بهره‌برداری از این نفت محلی، اتحادیه اروپا را به شدت نگران کرده چرا که این اتحادیه کاهش تحریم‌ها در صادرات نفت سوریه را تصویب کرده اما به طور همزمان با اعلام مخالفت درخصوص فروش این نفت‌های خام قصد دارد تا این گروه افراطی را منزوی کند.

تمامی این میدان‌های نفتی در سه استان نزدیک به عراق هستند و این درحالی است که این مناطق مرزی پایگاه شبه نظامیان شاخه القاعده در عراق هستند.

Share