اعتراض جدایی طلبان کرد با لباس‌ های زنانه! +عکس

گروهی از جدایی طلبان کرد در غرب کشور با پوشیدن لباس زنانه و پخش تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی به بهانه دفاع از حقوق زنان کُرد اعتراض کردند. بنابراین گزارش، این اقدام مضحک و ناشیانه به بهانه دفاع از زنان کرد صورت گرفته است. بر پایه این خبر ادعای دفاع از حقوق زنان کرد توسط […]

گروهی از جدایی طلبان کرد در غرب کشور با پوشیدن لباس زنانه و پخش تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی به بهانه دفاع از حقوق زنان کُرد اعتراض کردند.
بنابراین گزارش، این اقدام مضحک و ناشیانه به بهانه دفاع از زنان کرد صورت گرفته است.
بر پایه این خبر ادعای دفاع از حقوق زنان کرد توسط گروه‌های جدایی‌طلب در حالی صورت می‌گیرد که سرکردگان این گروه‌ها به فساد اخلاقی و تجاوز به زنان و دختران کرد شهرت دارند.
این افراد به اسم تساوی حقوق زن و مرد، دختران و زنان را  جذب گروه‌های خود می‌کنند و خیلی زود این افراد را ولو به زور به اعمال غیر اخلاقی مجبور می‌کنند.
سوء استفاده جنسی از زنان و دختران در گروهک‌های جدایی‌طلب کرد موضوعی است که در میان ضد انقلاب نیز شهرت دارد و سرکردگان این گروه‌ها پیوسته درگیر جمع‌و‌جور کردن تبعات این اقدامات در گروهک‌های خود هستند.
گفتنی است گروه‌های جدایی طلب مدعی آزادی ملت کرد هیچ‌گاه با استقبال هم‌طنان کُرد خصوصاً زنان و دختران این خطه روبه‌رو نشده‌اند، تا به حدی که برخی از اعضای خود را با تهدیدی و ارعاب به عضویت درآورده‌اند.
در زیر برخی از عکس‌های این افراد را با لباس زنان مشاهده می‌کنید:

 

kurd1

 

kurd6

kurd2

kurd3

kurd4

kurd5

Share