آیت الله قربانی در دیدار با قالیباف :

اصولگرایان باید با نامزد واحد به میدان بیایند+ حاشیه ها/ عکس

اختصاصی دیارمیرزا: آیت الله قربانی خطاب به دکتر قالیباف، شما در هر پست و سمتی که بودید، وظایف خود را به خوبی انجام دادید، کسی که تهران را به این خوبی اداره کرده ، حتما توانایی اداره کشور را دارد. ما امیداریم رئیس جمهوری نصیب مملکت شود که گذشته و حال او وضعیت روشنی را به ما نشان دهد.

اختصاصی دیارمیرزا : نماینده ولی فقیه در گیلان: اصولگرایان باید با نامزد واحد به میدان بیایند

…۱

محمدباقر قالیباف که به منظور دیدار با مردم به استان گیلان سفر کرده است، دقایقی پیش وارد شهر رشت و مورد استقبال ثابت قدم شهردار رشت، تامینی نماینده مردم رشت و سردار امیرگل،لاهوتی نماینده لنگرود،یعقوبی ،موثقی، عبداللهی ،حافظی  قرار گرفت  و ابتدا  به زیارت امامزاده هاشم(ع) رفت. قالیباف پس از زیارت این امامزاده جلیل القدر به گلزار شهدای شهر رشت رفت و به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

…۲

قالیباف با حضور در گلزار شهدا بر مزار شهیدان محمود قلی پور، اسماعیل نامجو و محمود کریمی حاضر شد. وی در ادامه بر مزار شهیدان نهی قناد رفت. مادر این شهید خطاب به قالیباف گفت: خدا شاهد است که همیشه شما را دعا می کنم. راهی که شما می روید ادامه همان راهی است که امام و شهدا به ما معرفی کردند و معلوم است که همیشه رضای خدا را مد نظر دارید.

0161

این مادر شهید ادامه داد: برای شما دعا می کنم تا بتوانید به همه مردم ایران خدمت کنید و مردم را از این گرفتاری ها نجات دهید.

…۳

قالیباف هم اکنون در حال دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی، امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان است.

…۴

دکتر قالیباف در فضایی دوستانه با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد. آیت‌الله قربانی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با قالیباف و گفتن خیر مقدم به او گفت: شما در هر پست و سمتی که بودید، وظایف خود را به خوبی انجام دادید، کسی که تهران را به این خوبی اداره کرده ، حتما توانایی اداره کشور را دارد. ما امیدواریم رئیس جمهوری نصیب مملکت شود که گذشته و حال او وضعیت روشنی را به ما نشان دهد.

وی با بیان شرایط حساس سیاسی امروز، اصولگرایان را به حمایت از یک نامزد واحد دعوت کرد و گفت: کسی که برای حضور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده‌اند، با یکدیگر تفاوت دیدگاه بسیار دارند. طبیعتا آنهایی که پیرو راه رهبر هستند با دیگران فرق دارند. نگرانی من این است که اصولگرایان و ولایتمداران با اختلاف کلمه صحنه را به دیگران واگذار کنند. انتظار ما و مردم ولایتمدار گیلان این است که عزیزانی که در خط ولایت حرکت می کنند و گوش به فرمان رهبری دارند، به نفع فرد اصلح کنار بروند که اگر چنین نشود و هر کس بگوید من، فرد دیگری می آید و پیروز میدان می شود. نامزدهای اصولگرا باید کنار یکدیگر بنشینند و در بین خود فرد اصلح را پیدا کنند.

وی خطاب به قالیباف گفت: یکی از دوستان می گفت آقای قالیباف تهران را به شکلی اداره کرده که تمام فعالیت مدیران قبلی- که موفقیت‌هایی نیز داشته‌اند‏ – به فراموشی سپرده شده‌. امیدواریم رئیس جمهوری انتخاب شود که این کشتی طوفان زده را به ساحل آرامش برساند.

…۵

ساعتی پیش از شروع سخنرانی قالیباف در  مهدیه شهر رشت، ظرفیت شبستان این مسجد تکمیل شده است و همچنان بر جمعیت حاضر در این مسجد افزوده می‌شود. جمعی از جانبازان، روحانیون و خانواده های شهدا در این مراسم حضور دارند.

پلاکاردهایی با نوشته «مردترین باش و علمدار بمان»، «لبیک یا خامنه‌ای» و «مالک اشتر علی، فدایی سید علی» در دستان حاضران دیده می‌شود. در دست داشتن پرچم‌های ایران، تصاویر مقام معظم رهبری، پرچم های سفید و شاخه‌های گل گلایول و شال های  سفید رنگی که بر گردن  گیلانی‌هاست از دیگر حاشیه‌های این مراسم است.

…۶

شهردار تهران دقایقی پیش با حضور در مقبره میرزا کوچک‌خان جنگلی به مقام این شهید والا مقام کشور ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت. در این دیدار، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس و حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس، قالیباف را یاری کردند. یکی از جانبازان دفاع مقدس نیز در مقبره میرزا کوچک خان، از قالیباف قدردانی کرد.  قالیباف هم اکنون در حال حرکت به سمت محل برگزاری سخنرانی است.

016111

…۷

قالیباف لحظاتی قبل برای سخنرانی در جمع مردم استان گیلان وارد مهدیه شهر رشت شد. مردم این استان با شعارهایی مثل «صلی علی محمد، ناجی ملت آمد» از وی استقبال پرشوری کردند. تا دقایقی دیگر سخنرانی قالیباف شروع خواهد شد.

…۸

حسن تأمینی، نماینده مردم رشت به نمایندگی از مردم این شهر به قالیباف خیر مقدم گفت و در سخنانی او را شهردار خوب تهران و ان شاء الله رئیس جمهور آینده توصیف کرد. وی در ادامه گفت: انصافا قوت قلب گرفتیم، کسی که توانسته تهران را اداره کند کشور را هم می تواند به خوبی اداره کند. آقای قالیباف کسی است که باعث شده شهرداران قبلی در سایه خدمات و طرح‌های عمرانی اش به فراموشی سپرده شوند.

نماینده مردم رشت  در مهدیه این شهر با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: گیلان دارای قابلیت‌های بسیاری در حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است

تامنی گفت : گیلانی‌ها خواستار حداقل حضور دو وزیر در کابینه دولت آینده هستند.

وی گیلان را دارای محرومیت‌های بسیار عنوان کرد و افزود: محرومیت‌های گیلان زیر سرسبزی آن پنهان شده است.

تامینی با بیان اینکه گیلانی‌ها آماده خلق حماسه دیگری در ۲۴ خرداد ماه سال جاری هستند، تصریح کرد: مردم گیلان از فرزندان دلسوز انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

 وی پرکاری قالیباف را از جمله ویژگی های بارز او عنوان کرد.

این خبر در حال تکمیل شدن است

016111 0384 0393 0392 0391 0390 0389 0388 0387 0386

خبرهای مرتبط:

گزارش تصویری حضور دکتر قالیباف در گیلان

Share